دوره تربیت مربی حفظ قرآن در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3756671
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
به همت موسسه ندای ترنم ملکوت؛

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی_ مدیر موسسه ندای ترنم ملکوت عنوان کرد: این مجموعه همزمان با اواخر آبان ماه، دوره تربیت مربی حفظ قرآن را برگزار می‌کند.

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در همدان برگزار می‌شود

قاسم جهان آرا، مدیر موسسه ندای ترنم ملکوت در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه همزمان با اواخر آبان ماه، دوره تربیت مربی حفظ قرآن را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید برجسته حفظ قرآن سازمان اوقاف برگزار خواهد شد افزود: این دوره 7 روزه بوده و قرآن آموزان از مطالب اساتید مجربی همچون، استاد هاشمی، قاسمی و مهندسی بهره مند خواهند شد.
جهان آرا با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام در این دوره به مراکز قرآن استان ارسال شده است اضافه کرد: حافظان 5 جزء از قرآن کریم ابتدا در آزمون مرحله اول این دوره شرکت کرده و پس از کسب امتیاز لازم به دوره تربیت مربی حفظ قرآن وارد می‌شوند.
مدیر موسسه ندای ترنم ملکوت با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا هفته اول آبان ماه است عنوان کرد: شرکت کنندگانی که بتوانند در مرحله اول امتیاز بالای 60 بگیرند می‌توانند در دوره تربیت مربی حفظ قرآن حضور داشته باشند.
وی از برگزاری کلاس‌ تجوید تخصصی خبر داد و عنوان کرد: این کلاس با حضور استاد شعاعی یکی از استاید برجسته این حوزه در پنج شنبه‌های هر هفته ساعت 13:30 ویژه 60 نفر از بانوان قرآنی در محل موسسه برگزار می‌شود.
جهان آرا ابراز کرد: یکی دیگر از دوره‌هایی که در حال برگزاری است دوره مهارت افزایی ویژه 30 تن از مربیان جلسات خانگی قرآن است، این دوره 4 روزه بوده و پس از اتمام، آزمون عملی گرفته و مدرک معتبر اعطا می شود.


قرآن آموزان طی 2 ماه حافظ 1 جزء قرآن کریم می‌شوند
مدیر جامعه قرآنی عصر از برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در سطوح مختلف خبر داد و عنوان کرد: مرکز حفظ مجازی این مجموعه با 250 قرآن آموز از سراسر کشور مشغول به تربیت حفاظ قرآن است.
جهان آرا با اشاره به اینکه 3 استاد حفظ در مرکز مجازی موسسه فعال هستند بیان کرد: با مشاوره اساتید حفظ، قرآن آموزان طی 2 ماه حافظ 1 جزء از قرآن کریم می‌شوند.
وی یادآور شد: کلاس‌های حفظ قرآن نیز در سطوح مختلف با حضور 30 نفر از قرآن آموزان در طول هفته در موسسه دایر است، این دوره 6 سالی است که توسط این مجموعه در حال اجرا است و 6 مربی حفظ و 1 مربی تجوید در این بخش فعال هستند.
مدیر موسسه ندای ترنم ملکوت بیان کرد: دوره‌های تفسیر قرآن کریم نیز با حضور دکتر حبیبیان در طول هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha