نمایشگاه دفاع مقدس؛ فرصت مناسب برای تبیین ایثارگری‌های رزمندگان
کد خبر: 3749941
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

نمایشگاه دفاع مقدس؛ فرصت مناسب برای تبیین ایثارگری‌های رزمندگان

گروه معارف ـ شهردار اردبیل گفت: نمایشگاه دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه است تا بتوانیم تلاش و فداکاری‌های شهدای والامقام را نمایان کنیم.

نمایشگاه دفاع مقدس؛ فرصت مناسب برای تبیین ایثارگری‌های رزمندگانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل، روز گذشته دوم مهرماه در بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین دلاورمردی‌ها و شجاعت رزمندگان اسلام است که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود در جامعه بزرگمردی را به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بازخوانی عملیات مرصاد به عنوان یک مسئله بسیار حائز اهمیت گفت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه است تا بتوانیم تلاش و فداکاری‌های شهدای والامقام را نمایان کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.
شهردار اردبیل بیان کرد: هر چه داریم مدیون خون پاک شهداییم چرا که شهدای والامقام کشورمان از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک وطن بر دست غارتگران و غاصبان نیفتد و این مسئله‌ای بسیار ارزشمند و والا است که باید مورد توجه واقع شود و دین خود را در مقابل شهدای والامقام ادا کنیم.
لطف‌اللهیان تصریح کرد: اردبیل با تقدیک سه هزار و ۴۰۰ شهید نقش برجسته و وفاداری خود را به این نظام مقدس ثابت کرد که باید با قدردانی از تلاش و زحمات خانواده‌های معظم شهدا کم‌ترین دین خود را در برابر آنان نیز ادا کنیم که برگزاری مراسمات یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا باید در جامعه نهادینه شود.
وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره شهدای شهرداری اردبیل روز پنجنشبه در محل نمایشگاه با هدف تکریم و گرامیداشت مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد و شایسته است نسل آینده را بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد که از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
انتهای پیام

captcha