نگاهی به زندگی شهید جهاد عماد مغنیه
کد خبر: 3563788
تعداد نظرات: ۱۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

نگاهی به زندگی شهید جهاد عماد مغنیه

گروه جهاد و حماسه: شهید جهاد عماد مغنیه، مسئول نیروهای ضربتی حزب الله لبنان و فرزند عماد مغنیه از فرمانده‌هان ارشد حزب الله بود که در سال 28 دی‌ماه سال 93 در بازدید میدانی از شهرک الامل در قنیطریه سوریه مورد حمله تروریستی اسرائیل قرار گرفت و شهید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شهید جهاد عماد مغنیه، «جواد» در سال 1991 در طیربا لبنان متولد شد. پدرش، عماد مغنیه نام برادر شهیدش در مبارزه با صهیونیست‌ها را برای وی انتخاب کرد.
فعالیت‌های شهید جهاد مغنیه در حزب الله
در طول سال‌های جنگ داخلی سوریه، حزب‌الله توانست به کمک ایران و سوریه زیرساخت‌های «جولان» را به دست گیرد و پایگاه مهمی در آن جا دایر کند. مسئول اول این پایگاه شهید جهاد مغنیه، پسر شهید عماد مغنیه بود و مسئول دوم نیز «سمیر قنطار» است که در سال 2008 در توافق تبادل اسرا، میان اسرائیل و حزب الله آزاد شد.
حزب الله خطوط دفاعی گوناگونی را در این منطقه به وجود آورده و نزدیک به هزار نفر را در آن خطوط مستقر کرده است تا به این ترتیب از عبور بنیادگراهای سنی از سوریه به خاک لبنان جلوگیری کند.
روزنامه صهیوینیستی «هاآرتص» در گزارشی ادعا کرده که خمپاره کاتیوشای 107 میلیمتری که در جریان جنگ اسرائیل علیه غزه در تابستان گذشته از جولان به سمت اسرائیلی ها شلیک شد نیز از سوی عناصر حزب الله در این منطقه شلیک شده بود.

نگاهی به زندگی شهید جهاد عماد مغنیه به مناسبت سالروز شهادتش

اهمیت منطقه جولان و حضور موثر جهاد مغنیه
وب سایت شبکه سی ان ان در مصاحبه ای که با «موید غزلان»، یکی از اعضای هیات رهبری شورای ملی مخالفان سوری انجام داده بود؛ گفته بود که سازمان امنیت نظامی ارتش آزاد به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد حزب الله، جهاد مغنیه را مسئول پرونده «جولان» کرده است.
این چهره مخالف سوری همچنین گفت که: «نیروهای مسلح ارتش آزاد دریافته اند که حزب الله تا چه اندازه در منطقه جولان نفوذ دارد، تا آن جا که توانسته است بر منطقه استراتژیک «تل الحاره» مسلط شود. اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که مراکز وابسته به حزب الله امکانات ویژه ای در اختیار دارند که می تواند آنها را به واحدهای مستقر در مرزهای جولان مرتبط کند.»
اهمیت این منطقه زمانی افزایش یافت که مخالفان مسلح توانستند پیشروی هایی در این منطقه داشته باشند و کنترل گذرگاه «قنیطره» و منطقه «تل الحاره» را به دست گیرند. اتفاقی که تاثیری بسیار در نقشه استراتژیک منطقه گذاشت. بعد از آن حزب الله متوجه این منطقه شد و با حمله گسترده توانست کنترل این مناطق را به دست گیرد و نیروهای مخالف سوری را به عقب براند.

نگاهی به زندگی شهید جهاد عماد مغنیه به مناسبت سالروز شهادتش
 
سخنان جهاد مغنیه
شهید جهاد مغنیه بارها در مناسبت‌های مختلف به بالای منبر می‌رفت و سخنرانی می کرد که بارزترین آن‌ها سالگرد ترور پدرش در دمشق بود که در سال 2008 انجام شد.
متن این سخنرانی به شرح زیر است:
«ما در مواجهه با مرگ، رسیدن به شهادت و بزرگی را انتخاب کرده‌ ایم؛ ما فرزندان کسانی هستیم که مرگ راه آن‌ها را نمی‌شناسد؛ چرا که آن‌ها به‌وسیله مرگ در مسیر خدا صعود کرده‌اند و به زندگی و نشاط و بشارت دست یافتند؛ زندگی که جز کسی که ابرها از دیدگانش کنار رفتند آن را احساس نمی‌‌کند؛ از این رو آنچه را که کسی ندیده می‌بیند و آنچه که به قلب کسی خطور نکرده به قلب وی خطور می‌کند.
ما فرزندان کسانی هستیم که در راه دفاع از مرزهای وطن جز زیبایی چیزی ندیدند. وطنی که ما شرم داریم آنرا رها کنیم هر چقدر تهدید هم باشد؛ ما سربلند می‌ایستیم و افتخار می‌کنیم که میوه‌های سال‌ها جهاد با چشمانی باز هستیم، با اختیار و اخلاص، چشمانی که با عشق و اراده با شهادت بسته شدند.
ما فرزندان مدرسه‌ای هستیم که در آنجا یاد گرفتیم آزاد زندگی کنیم، ما امنیت را از دشمن التماس و گدایی نمی‌کنیم؛ ما حق خود را با خون‌هایمان که برای سربلندی نذر شده و بر آزادگی ایستاده است، باز پس می‌گیریم.
ما یاد گرفتیم که اگر سلاحت را در جنگ خونین بیرون نیاوری، برده‌ای خواهی شد در بازار برده فروشان که رحم و مروتی دیگر در آنجا نیست.
ما امروز اینجا آمدیم تا به دشمن صهیونیستی بگوییم که اگر خونی را ریختی این خون‌ها جوی‌هایی می‌شود در مسیر قدس و فلسطین. ما آمده‌ایم که به مجاهدان و مبارزانی که در مسیر شهدا گام برمی‌دارند بگوییم که ثبات زمین از پافشاری‌های شماست و ثبات آسمان از ثبات شما می‌باشد و ما و شما قسم خورده‌ایم که سلاح‌هایمان را رها نسازیم و مرزها را ترک نکنیم.
ما امروز اینجا آمدیم تا بگوییم ما در مسیر شما گام برمی داریم؛ مسیر عشق و جهاد، مسیر تصمیم برای پیروزی. ای شیخ راغب، ای سید عباس و ای حاج عماد شما چراغهایی بودید که راه را روشن ساختید و چراغها در پی شما و در راه شما روشن شدند؛ ما برای تمامی جهانیان خواهیم گفت که چگونه آزادی بدست می آید و چگونه با خون پیروزی محقق می‌گردد.
اما در آخر سخن التفاتی به آقا و مولایمان صاحب العصر و الزمان -روح من و همگان فدای خاک پای ایشان باد- می‌کنیم؛ ای آقا و مولای ما، برای ما نزد خدای متعال شهادت طلب کن که ما تا آخرین نفس در راه خدا ایستادیم و بزرگترین آرزوی ما در این راهِ پر از قربانی و فیض و سرور این است که خود و ارواحمان را فدای این خط مقدس سازیم؛ در زیر پرچم حزب الله و با چتر پیروزی خدا متعال.
بسم الله الرحمن الرحیم أُذن للذين يقاتلون بأنهم ظُلموا، وإنّ الله على نصرهم لقدير، به آنان كه جنگ بر آنها تحميل میشود رخصت جهاد و نبرد داده شد، زيرا به آنها ستم شده، و البته خداوند بر يارى آنها كاملا تواناست (سوره حج آیه 29)
آخرین کلام ما حمد و سپاس پروردگار جهانیان است و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.»

نگاهی به زندگی شهید جهاد عماد مغنیه به مناسبت سالروز شهادتش

شهادت
بر اساس اعلام حزب ‌الله لبنان، در 18 ژانویه 2015 سالروز پایان جنگ 22 روزه غزه و شکست اسراییل در این جنگ، گروهی از رزمندگان حزب الله در حین بازدید میدانی از شهرک «الامل» در «قنیطریه» سوریه مورد حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند.
این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند.
یک بالگرد اسرائیلی، دو موشک به نقطه‌ ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگرد رژیم صهیونیستی نقطه‌ ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه«قنیطره» در جنوب سوریه را هدف قرار داد.
کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در پشت هجوم «قنیطره» قرار داشته و هدف، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است که جهاد عماد مغنیه و «محمد عیسی»، مسئول نیروهای ضربتی حزب الله لبنان، در این حمله به شهادت رسیدند. اسامی شهدای این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شرح زیر است:
فرمانده شهید محمد عیسى (ابو عیسى الاقلیم)
شهید جهاد عماد مغنیه (جواد عطوی)
شهید مجاهد سید مهدی محمد ناصر الموسوی (سید مسلم)
شهید مجاهد سید علی فؤاد حسن (سید امیر)
شهید مجاهد سید حسین حسن حسن (ابو زهراء)
شهید المجاهد حسین اسماعیل الاشهب (قاسم)
شهید سردار سرتیپ محمدعلی الله دادی
پیکر شهید جهاد مغنیه در کنار آرامگاه پدرش، شهید عماد مغنیه در «ضاحیه جنوبی» در مقبره «روضة الشهیدین» مزار سربازان شهید مقاومت به خاک سپرده ‌شد
واکنش حزب الله لبنان به اقدام تروریستی علیه فرماندهانش
حزب‌الله لبنان در واکنش نسبت به ترور فرماندهان حزب الله در جولان اعلام کرد که: «با روش و مقیاسی که فعلاً پرده از آن بر نمی‌ دارد، به حمله بالگرد رژیم صهیونیستی و کشته شدن فرزند عماد مغنیه پاسخ می‌دهد».
"الکس فیشمن"؛ تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت"، بر این باور است که اعلام رسمی ایران برای تشییع جنازه شهدای این عملیات از جمله شهید جهاد مغنیه به معنای پیامی برای افکار عمومی منطقه ای و جهانی با این مضمون است که: «ما قصد واکنش داریم...» و در چنین حالتی همه بازیگران تجمیع قوا خواهند کرد و به حالت آماده باش در خواهند آمد؛ از ارتش لبنان تا نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان و ارتش اسرائیل در شمال.

نگاهی به زندگی شهید جهاد عماد مغنیه به مناسبت سالروز شهادتش

اولین حضور آشکار
اولین بار وقتی مردم با چهره جهاد مغنیه آشنا شدند، که او در مراسم ختم والده سردار سلیمانی شرکت کرده بود. فرزند خوش ‌سیمای حاج رضوان درست پشت سر سردار ایستاده بود و به میهمان خوش‌ آمد می ‌گفت. گاهی شانه‌ های سردار را می ‌بوسید و سردار گاه بر می‌ گشت و با او نجوا می ‌کرد. رابطه صمیمانه حاج قاسم و این جوان او را در کانون توجهات قرار داد. سردار گاه او را به بعضی‌ از میهمانان معرفی می ‌کرد و آنها با لبخند او را در آغوش می ‌کشیدند.

منبع: سایت شخصیت نگار

انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۱۰۴
غیر قابل انتشار: ۵
جهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۰
17
110
اگر میشد به صورت pdfمیگزاشتین خیلی خوب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۱:۲۷
7
219
التماس دعای شهادت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۰:۱۸
راهت را ادامه خواهیم داد بهشتی عزیز
مهسا
|
Kazakhstan
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۰:۵۲
8
212
التماس دعا شهیدبزرگوار
یا فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۲:۳۹
13
226
جهاد ادامه دارد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۵
12
248
ما بچه شیعه ها راهت رو ادامه میدیم جهاد عزیز
ان شاالله
پاسخ ها
fatemeh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۴
سلام دوست عزيز بله قبول دارم ماچطور؟
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۵:۰۷
11
197
درود خدا بر همچنین مردمانی که باغیرت وعزت ایستاده اند.ان شاءالله سعادت ادامه ی راه زیبایتان را داشته باشیم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۶
15
285
دعا کن شهید شم آقا جهاد درسته دخترم ولی مهم نیته
پاسخ ها
روژان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۰
منم دخترم و آرزوم شهادت واسه منم دعا کنید
سربازِ سردار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۹
منم دخترم.. نگران نباش خواهر
اگر نیتامونو صاف کنیم و از خدا
بخوایم خدا هم جوری ک ب صلاح
ماست توفیق شهادت رو بهمون میده..
مگه ن ک تو جنگ تحمیلی اون همه "شهیده"
داشتیم؟!! و یا اینکه اگر ما بتونیم تو هر زمینه
ای موفقیت کسب کنیم در راه خدا، انگار جهاد
کردیم و کم از شهادت نیست♡
پرواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۷
اصلا چه ربطی داره که دختری چه فرقی میکنه اگه به من بتشه که تا حلق امریکا با تفنگ میرم
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۱:۵۱
آرزوی شهادت دارم ولی دخترم :(
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶
منم یه دخترم
داداش جهاد تو مدافع حرم بودی
منم مدافع چادرم
ریحانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶
ما هر چند که تو جبهه نیستم اما این ور جبهه کسانی مثل جهاد مغنیه پرورش میدیم
منتظر الشهادت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۷
محتاجم ب دعا برا منم دعا کنید که شهید شم و یرا ظهور اقا دعا کنید
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۰
مدافع حرم منم مدافع چادر مادرش حضرت زهرا دعا کن شهید شم
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۶
عزیزم دختر ها شهید پرورند...
مطمئن باش من و تو اگر خودمون رو پاک کنیم هم شهید میشیم هم شهید پرورش میدیم❤
عزت علی
|
Sweden
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۴:۰۹
10
131
جهاد ادامه دارد خدایا این افتخار را نصب ما هم بیگردان
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۳
2
53
سلام ببخشيد كسي كتابي راجع اين شهيد سراغ نداره؟ من عاشق لبنانم ميخواستم خواهش كنم چندتاكتاب معرفي كنين راجع لبنان. در پناه فرمانده جهاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۱
کتاب خورشید در سایه
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۶
4
138
سلام...من پسرم تو راهه و تصمیم دارم اسمشو جهاد بذارم ...ولی خیلیا تا میشنون واکنش منفی میدن..
پاسخ ها
سامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۸
خیلی ام اسم قشنگیه انشالله سرباز امام زمان باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۵
بزارید. همچین کسایی باید حداقل با انتخاب اسمشون برا فرزندانمان شناخته تر بشن. در ضمن اسم قشنگیه. بی خیال خیلیا.
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۴
این اسم زیبا ترین اسمه شک نکن و به حرف دیگران گوش نکن انشاالله پسری جهادی بشه
پرواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۰
به نظر من که این قشنگ ترین اسم دنیاست اصلا به حرف دیگران گوش نده اسمش ر جهاد میزاری سعی کن خودش هم جهادی بزرگ بشه تو مسعول تربیتشی
خدیجه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۸
عزیزم هرچی دلت میگه انجام بده . منم دوست داشتم اسمم خدیجه باشه ولی شد مهدیه چون دیگران میگفتن واکنش بد نشون میدادن . ولی به حرف کسی گوش نکردم و شدم خدیجه
Zhra
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۰
خیلی قشنگه که
قدمش خیر باشه ان‌شاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۰
سلام اسم قشنگیه اگه هم میدونید نمیشه میتونید جواد بذارید چون شهیدجهادمغنیه معروف به جواد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۴
مبارک باشه حتما همین اینو بزار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۴
6
65
فداش بشم خیلی مرد بود و خیلی آقاست
هاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۹
4
79
سلام آقا جهاد
من یه دخترم و شهادت در حضور امام زمان (عج) تنها آرزومه...
امروز که شهیدان ما پیش شما و پدرتون و بقیه رفقای شهیدتون اومدن، خواهش میکنم بحق حضرت زهرا(س) همگی دعا کنید که ظهور خیلییی نزدیک بشه و ما هم توی این راه شهید بشیم... اول همه جوونای جهان بعد ایران و درآخر هم برای من حقیر دعا کن...
یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۸
7
84
من تعجب میکنم چطور کسانی با این سن کم چنین افکار بزرگی دارند انگار بارفتنشون چیزی از دنیا کم میشه انگار سنگینی و صلابتشون از زمین کم میشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۷
7
53
سردار دلها سردار سلیمانی عزیزمم
دلهایمان مالامال از غم و اندوه نبودنتان است
مرحمی بر دلهایمان بگذار
شهادتت مبارکتان
زری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۲
3
55
ای شهید بزرگوار از تو و سردار دلها سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میخواهم دست مارا هم بگیرید،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۷
2
97
ای شهید بزرگوار شهید چهاد مغنیه دست ما را هم بگیر تا عاقبت بخیر شویم
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۹
2
63
آقازاده به این میگن رحمت و درود و رضوان خداوند براین عزیز و تمامی شهدا و لعنت و عذاب خدا بر مخالفان جهادو شهادت
Mobina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۱
3
80
التماس دعا شهید خوش سیما
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۷
3
77
واقعا از سیمای تو لیاقت شهادت معلومه . دعا کن من هم مانند تو و پدرت عاقبت به خیر بشم .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۷
3
51
واقعا از سیمای تو لیاقت شهادت معلومه . دعا کن من هم مانند تو و پدرت عاقبت به خیر بشم .
علی
|
United States of America
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۲
5
75
خوش به حال شما مردان آسمانی . دعا کنید من هم به ارزویم که شهادت است برسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۶
ببخشید شما آمریکایی هستین؟؟؟
جهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۰:۵۶
1
46
الهم رزقنی الشهادت
منتظر آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳
0
46
خوشا به سعادت آقا جهاد یا همون آقا جواد.دلم شهادت میخواد با اینکه یه دخترم،کاشکی دعا کنی منم عاقبتم هر جوری هست مثل تو شه..حتما میشه فقط اگر تو و دوستات برام دعا کنی.سلام من رو به امام حسین ع برسون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۷
سلام بر مردان بزرگ اسلام برای مادعا کنین
عاشق خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۰
1
40
ای شهید پاک برای ماهم دعا کن کاش یکم به شما شبیه شیم
شهیـده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۴
3
70
شهــــید میـــشوم بہ عشـــــــق تـــــــــو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۸
زنده باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۲
احسنت(:
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۱:۴۶
0
35
ای شهید بزرگوار دعا کن دو پسر و دختر من هم تو راه شما به شهادت برسن.ان شاالله
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۴
0
24
راهت ادامه دارد ...
التماس دعا شهید بزرگوار، شاید شهادت برای ما کلمه بزرگی باشه وهر چند خداوند این لطف ُ نصیب هر کسی نمیکنه اما ازت میخام شما شهدا نگاه خودتونو از ما دریغ نکنید و بتونم یکی از مدافع های راهت باشم
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۵
0
22
راهت ادامه دارد ...
التماس دعا شهید بزرگوار، شاید شهادت برای ما کلمه بزرگی باشه وهر چند خداوند این لطف ُ نصیب هر کسی نمیکنه اما ازت میخام شما شهدا نگاه خودتونو از ما دریغ نکنید و بتونم یکی از مدافع های راهت باشم
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۸
0
31
راهت ادامه دارد هنوز جهاد های دیگری هستند که خواب را برچشمهای اسراییلهای حرام کنند
یاعلی
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۳
0
22
راهتان پررهرو یادتان گرامی ای مردان بی ادعا.
بنت الزهرا(س)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۲
0
33
رفیق شهیدم...داداش جهاد....بهم کمک کن..دستم رو بگیر
من رو هم تا آسمون ببر
پاسخ ها
سرباز حاج قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۱
جهاد اسمش جهاد رسمش جهاد اندیشه و رویاش
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۳۸
0
31
ببین یک جوون کم سن با عملکردش می تونه چکار کنه
که سردار دلها چقدر دوستش داشته باشه
و در آخر ارزوی شهادت شبیه اورا بکنه
واقعاً افراد راهشون رو چطور طی می کنند
سعادت
یا
شقاوت
به خدا پناه می بریم
اسما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۴
1
44
یک جایی خوندم شهادت به قلب آدم نگاه میکنه اگه بوی دنیا داد ولت میکنه اما اگه دنیایی نبود میاد سراغت
ان شاء الله شهادت نصیب ما هم بشه
نرجس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۸
0
27
التماس دعا ما به دعای شما محتاجیم
شهادت=شهیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۳
2
32
من آرزویم شهادت است
میدانم شهید میشوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۱
انشاالله
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰
0
27
ادامه می دهیم راهت را
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰
0
29
جهاد ، ادامه دارد...‌؛)
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰
0
31
جهاد ، ادامه دارد...‌؛)
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰
1
30
راهتان پر رهرو
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۸
0
30
بسم رب شهدا و صدیقین
این جمله اول وصیت نامه همه شهدا بود
کاش نامه ماهم یه روز اینجور آغاز بشه
کاش عاقبت ما هم ختم به شهادت بشه
کاش خدا آرزویش را در دلمان که نهاد توانش را هم به ما دهد
کاش اراده هم چون شهدا پیدا کنیم کاش فقط رضای خدا رو در نظر بگیریم کاش شود ان که می خواهیم انهم شود صلاحمان ان که خدا مقدور کرد
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۸
1
21
بسم رب شهدا و صدیقین
این جمله اول وصیت نامه همه شهدا بود
کاش نامه ماهم یه روز اینجور آغاز بشه
کاش عاقبت ما هم ختم به شهادت بشه
کاش خدا آرزویش را در دلمان که نهاد توانش را هم به ما دهد
کاش اراده هم چون شهدا پیدا کنیم کاش فقط رضای خدا رو در نظر بگیریم کاش شود ان که می خواهیم انهم شود صلاحمان ان که خدا مقدور کرد
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۸
5
44
اقا جهاد جان من یک دخترم اما دوست دارم که اصلحه به دست شهید بشم

شهاااادت آرزوی آخرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۴
شما عاشق خدا نشدین عاشق وسیله های خدا شدین
گمنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵
بله آرزوی خیلی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۲
من هم دخترم ولی دوست دارم اول انتقام شهدا رو بگیرم بعد شهید بشم
دوستدار شـهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۵:۴۶
2
27
داداش جهاد برا ما هم دعا کن .
مهتاب عطوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۶
4
29
دلتنگتم آقا جهاد عزیزم
به اندازه یه عمر
دوستت دارم خیلی زیاد
داداش جهاد.دستمو بگیر❤
زهرا
|
United States of America
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۴
1
12
داداش جهاد روحت شاد...
برای ما اسیران دنیا هم دعا کن،بد جوری دلتنگتم داداش
زهرا
|
United States of America
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۴
2
35
داداش جهاد روحت شاد...
برای ما اسیران دنیا هم دعا کن،بد جوری دلتنگتم داداش
پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۴
0
8
ی کتاب در مورد عماد مغنیه و داستان هاش نیست
پشیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲
1
10
الله‌اکبر✌
پشیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲
0
28
الله‌اکبر✌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۳
0
12
خدای متعال بهتر میداند شهید واقعی کیست .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۵
0
15
برای ما هم دعا کن بیایم پیشتون از غافله عقب نمونیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۲:۰۹
0
15
شهادت قسمت کن ...
علی
|
Netherlands
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۰
0
17
سلام ببخشید اسم انگشتر شهید جهاد مغنیه (جواد عطوی)و حکاکی روی آن چیه کسی میدونه بهم اطلاع بده ممنون میشم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳
0
23
سلام برای منم دعاکنید شهیدبشم
عطوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۸
1
12
سلام داداشی
یه دنیا دوست دارم
برام دعا
به خدا محتاجم
داداشی دلم برات تنگه
وَ فِراقُکَ اَعظم الاشیاءِ عِندی
بی قرار روضه الشهیدینت هستم(:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۰
1
13
برادرم نگاهی به دل شکسته ما کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۰
1
25
برادرم نگاهی به دل شکسته ما کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۲
0
35
ما ملت شهادتیم
بازوبندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۲
0
13
سلام برروح پاک شهدا،ازخداخواهان فرج مولایمان صاحب الزمان عج هستم تاهرچه زوتربدست ایشان ریشه ظلم برکنده شودوانتقام خون به ناحق ریخته تمام شهدارابازپس گیردان شاءالله تعالی
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۳
1
15
در چشمانت چیست که همه را جذب می کند شهید
منتظر الشهادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۴
1
24
سلام حتما من رو به منظور شهادت دعا کنید و برای ظهور اقا دعا کنید
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۱
2
12
داداش جهاد تو مدافع حرم باش
منم مدافع چادر حضرت زهرا دعا کن برام شهید بشم
صبا کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۵
0
12
جهاد ادامه دارد .....
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶
0
13
الهم عجل لویک الفرج
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۲
0
14
شیر برادرم،جهاد
سلام ما را به بی بی (س)
برسان،
التماس دعای ظهور آقا (عج)
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۳
0
7
لطفا امکانی قرار دهید که پیام ها براساس تاریخ از جدید به قدیم مرتب شوند
گݩݕد فیروزھ اے
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۱
0
10
انشاءاللّٰه که اون دنیا سفارش ما که انقدر حقیریم رو هم بکنن به اهل بیت ...
انشاءاللّٰه راهتون رو ادامه میدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۹
0
12
خیلی خوبه من خودم عاشق جهاد مغنیه هستم
Jihad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۲
0
12
داداشی
دست منم بگیر عزیز دل خواهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۲:۱۴
0
17
نثار روحشان صلوات
سلام ما را به حضرت زهرا و امام حسین برسان
التماس شفاعت
مدافع چادر حضرت زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۲
1
13
الجهاد في قلبيシ︎
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۲
0
9
سلام خدا جل جلاله بر شهیدان
❤تشنه شهادت❤
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۵
0
11
رفیق راهت رو ادامه میدم ❤❤❤❤
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸
0
10
داداشی رفیق منم به آرزوم که شهادته برسون.
بااینکه دخترم ولی خواهری به آرزوم برسون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۰
2
12
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام آقا جهاد من تازه امشب با شما آشنا شدم ..بنظرم خیلی دیر انجام شد این آشنایی. ازتون میخوام اول اینکه سلام منو به ارباب برسونین برام ازشون زیارتشونو طلب کنین اخه با اینکه۲۲سالمه هنوز سعادت رفتن به زیارت امام حسین علیه السلام را نداشتم خیلی دلم حرم میخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۰۶:۳۲
آن شا الله بری برای منم دعا کنی منم برم حرم امام حسین ع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۷
4
9
خیلی ممنون من خیلی به زندگی نامه های شهدا علاقه دارم
یلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۶
1
8
عالیه
سرباز امام زمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۸
0
8
راهت را ادامه میدهیم و استوار باقی خواهیم ماند امیدوارم که ما مورد شفاعت درگاه حق قرار بگیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۱
0
8
فعلا که جز شرمندگی چیز دیگری ندارم خدا توفیق قدم برداشتن در راهش را نصیب ما هم بکند
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶
0
10
شهید جهاد راهت را ادامه خواهیم داد تا نابودی اسرائیل
امید بهرامی
|
France
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۸
0
0
کاش من فدات میشدم?
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۷
0
1
فقط شهادت
captcha