توجه به صنایع دستی و گردشگری؛ راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی
کد خبر: 3541820
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

توجه به صنایع دستی و گردشگری؛ راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: توسعه گردشگری و صنایع دستی نقش بسزایی در رونق اقتصادی خراسان جنوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حسین رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان‌جنوبی شب گذشته، 8 آبان‌ماه در نشست تخصصی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با موضوع سازماندهی گردشگری استان، با بیان اینکه براساس قانون تمام دفاتر گردشگری که مجوز بند «ب» را دارند می‌تواند تورهای گردشگری برگزار کنند، گفت: آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در زمینه‌های مرتبط با فعالیت این اداره کل هستیم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری تورهای گردشگری با هماهنگی و دریافت مجوز از اداره کل میراث فرهنگی امکان پذیر است، اظهار کرد: جریان تور گردشگری اخیر در شهرستان طبس مکاتبات لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شد و اعلام کردیم در صورت تخلف برخورد لازم با دفاتر برگزار کننده تورهای گردشگری صورت می‌گیرد.

محمدرضا فخر، معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی در ادامه این نشست با بیان اینکه آگاهی از ورود تورهای گردشگری به استان برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های جانبی کمک خواهد کرد، گفت: مردم خراسان‌جنوبی به مهمان نوازی در سطح کشور شناخته می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر زمینه‌ای فراهم شود تا زمان ورود تورهای گردشگری به مناطق مختلف استان مشخص شود، زمینه کاری و فعالیت فرهنگی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

captcha