قول‌هایی برای کمک به درمان و خدمات بیمه‌ای زوج‎های نابارور داده شده است
کد خبر: 2625590
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
وزیر بهداشت:

قول‌هایی برای کمک به درمان و خدمات بیمه‌ای زوج‎های نابارور داده شده است

گروه اجتماعی: هاشمی با بیان اینکه برای کمک به درمان و خدمات بیمه‌ای زوج‎های نابارور در کشور قول‎هایی داده شده است، عنوان کرد: امید است از ردیف اعتبار جمعیتی بتوانیم آن را تأمین کنیم و مجلس آن را در ردیف بودجه سال آینده قرار دهد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت امروز، سوم دی‌ماه در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث بیمارستان 200 تخت‌خوابی بیرجند با بیان اینکه بازدیدهای دیگری نیز از مراکز بهداشتی داشته‌ایم، گفت: بیمارستان در دست احداث بیرجند هنوز نیاز به کار دارد و اگر منابع به موقع تأمین شود و پیمانکار تأخیر نداشته باشد، به بهره‌برداری می‌رسد.



وی راه‎اندازی این بیمارستان را یکی از ضروریت‎های استان عنوان کرد و گفت: اگر پیمانکار زودتر پروژه را تحویل دهد این پروژه قبل از دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.



وزیر بهداشت با بیان اینکه در سه شهرستان استان از جمله سربیشه، سرایان و درمیان مشکل بیمارستان وجود دارد، بیان کرد: محور استخدام در این بیمارستان‌ها وجود نداشته و به این سبب به بهره‎برداری واقعی نرسیده است.



هاشمی با بیان اینکه باید بحث نیروی انسانی این بیمارستان‎ها را حل کنیم، افزود: امیدواریم از ابتدای سال آینده خدمات خود را در حد مورد نیاز به هموطنان ارائه دهیم.



وی با بیان اینکه سه طرح تحول نظام سلامت به خوبی در کشور پیش می‎رود، گفت: این طرح نیاز به نظارت بیشتر دارد و این شش ماه توجه ما به حوزه نظارت است.



وزیر بهداشت با بیان اینکه برای کمک به درمان و خدمات بیمه‌ای زوج‎های نابارور در کشور قول‎هایی داده شده است، عنوان کرد: امید است از ردیف اعتبار جمعیتی بتوانیم آن را تأمین کنیم و مجلس آن را در ردیف بودجه سال آینده قرار دهد.



هاشمی با بیان اینکه برای اورژانس جاده‌ای خود 10 هزار نفر نیرو 3 هزار دستگاه آمبولانس نیاز داریم، اظهار کرد: در عین حال در سواحل، آمبولانس دریایی نیاز داریم.



وی با اشاره به اینکه اورژانس جاده‎ای کشور مناسب است ولی خوب نیست، یادآور شد: اورژانس ما عقب‎ماندگی دارد و باید فعالیت زیادی انجام داد تا عالی شود.

captcha