حجتالاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسانجنوبی در گفتوگو با ایکنا از خراسانجنوبی، اظهار کرد: فضاسازی شهری باید متناسب با معیارهای درست جامعه باشد.
وی افزود: اکنون که زمان رسیدن به ماه محرم است، باید فضاسازی و المان شهری نیز متناسب با این فضا تغییر کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسانجنوبی با بیان اینکه این امر بخشی از تبلیغ است، افزود: در حوزه تبلیغ، دشمن با ابزارها و امکاناتی که در دست دارد، بسیار موفقتر عمل کرده و این یک ضعف برای جامعه اسلامی است.
رضایی ادامه داد: حضور هوشمندانه در فضای مجازی نیز با تعریف هشتکهای پربازدید باید آغاز شود تا کار فرهنگی در حوزه محرم شکل مطلوبی به خود بگیرد.
وی افزود: حقیقت این است که در حوزه فرهنگ آن چنان که باید برای محرم کار نشده و آن چنان تعریف خاصی از این حوزه در فضای مجازی نداریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسانجنوبی اظهار کرد: مطالبهگری ما در این خصوص ادامه دارد و نیازمند یک بانک اطلاعاتی جامع در این حوزه هستیم تا کارها هر ساله براساس آن طرحریزی شود.
رضایی بیان کرد: البته ظرفیت رسانه نیز برای انجام یک کار فرهنگی گسترده در اعیاد، شهادتها و مراسم مذهبی یک ظرفیت مهم است که در سازمان تبلیغات در قالب کمیتهای در کنار کمیتههای دیگر هنری، برنامهریزی و راهبردی و ارتباطات و پشتیبانی به آن میپردازیم.
وی یادآور شد: لازم است تولیدات در این عرصه با ایدهپردازی مختصصان همراه شود تا از بروزرسانی طرحها غافل نشویم.
انتهای پیام