کادرسازی برای نظام اسلامی اولویت حلقه صالحین است
کد خبر: 4212392
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

کادرسازی برای نظام اسلامی اولویت حلقه صالحین است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی را اولویت حلقه‌های صالحین دانست و افزود: در کنار این موضوع باید به محتوای غنی نیز توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 6 اردیبهشت در مجمع سرمربیان حلقه صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان با اشاره به اقتدار کنونی نظام اسلامی گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است.

وی به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند که در این راستا اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام اسلامی با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم، نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است، متذکر شد: رهبر انقلاب مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند که بر این اساس نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود.

به گفته وی، کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام
captcha