اعلام ویژه‌برنامه‌های فرهنگی کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4211939
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های فرهنگی کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان را اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از برگزاری این کنگره ملی، ۲ هزار و ۵۰۰ فعالیت فرهنگی و هنری در استان انجام شود.

امین درخشان، رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امین درخشان، رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد عصر روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه درخصوص ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان در جمع خبرنگاران، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان را اعلام و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از برگزاری این کنگره ملی، 2 هزار و ۵۰۰ فعالیت فرهنگی و هنری با رویکرد جریان‌سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، افزود: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان گفت: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان‌سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

انتهای پیام
captcha