1100 قطعه زمین با حضور رئیس‌جمهور در سمنان واگذار شد
کد خبر: 4211461
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

1100 قطعه زمین با حضور رئیس‌جمهور در سمنان واگذار شد

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: در جشن واگذاری زمین نهضت ملی مسکن با حضور رئیس‌جمهور، یک هزار و ۱۵۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به مردم استان واگذار شد.

محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان، امروز، اول اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه یکی از برنامه‌های خوب سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان طرح اعطای زمین جوانی جمعیت بود، گفت: در جشن واگذاری زمین نهضت ملی مسکن با حضور رئیس‌جمهور، یک هزار و ۱۵۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به مردم استان سمنان واگذار شد.

وی ادامه داد: این زمین‌ها قطعات ۲۰۰ متری هستند که به‌صورت ویلایی ساخته می‌شود که در این راستا این زمین‌ها به کسانی داده می‌شود که فرزند سوم یا بیشتر آنها از سال ۱۴۰۰ به این سمت به دنیا آمده باشد.

معاون عمرانی استاندار سمنان از آماده‌سازی چهار سایت نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و افزود: این سایت‌ها در راستای تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی ایجاد شده است.

حمیدی یادآور شد: ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن استان سمنان در قالب این سایت‌ها آماده‌سازی و طی مراسمی با حضور ویژه وزیر راه و شهرسازی مهیای ساخت شده است.

به گفته وی سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان دارای برکات فراوانی بود که در این راستا دو هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و مسکن مهر باقی‌مانده در این سفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha