ارتش همیشه همراه مردم است
کد خبر: 4210914
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

ارتش همیشه همراه مردم است

استاندار فارس به بیان دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش در طول دوران انقلاب پرداخت و گفت: ارتش همیشه همراه مردم است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش در شیراز اظهار کرد: به تدبیر امام خمینی(ره) و در شرایطی که دشمنان تلاش داشتند که به این نیروی مقاوم و مدافع آسیب بزنند، این روز به نام ارتش نامگذاری شد و شاهد هستیم که با گذشت ۴۵ سال،ارتش قهرمان ما  روز به روز قوی‌تر شده است و امروز در حدی است که جهان روی آن حساب می‌کند.

وی با بیان اینکه به یُمن همین وحدت، برادری، دوستی و صمیمت، خداوند به این کشور برکت می‌دهد، گفت: همین اتحاد و همبستگی است که باعث شده امروز در امنیت خوبی به سر ببریم و دشمنانی که سعی‌می کنند امنیت را خدشه‌دار کنند، در برابر این سد متحد، همواره مجبور به عقب‌نشینی هستند.

ایمانیه در ادامه به اقدامات خوب ارتش در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: ارتش در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور ارزشمندی داشت و نیروهای این ارگان در حفظ امنیت برگزاری این انتخابات، زحمت بسیاری کشیدند که جای تشکر و قدرددانی دارد.

وی با بیان اینکه ارتش مثل همیشه همراه مردم، به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند بوده است، گفت: بنده شاهد بودم که ارتشیان چگونه با نهایت انگیزه و همت برای توزیع جهزیه زوج‌هایی که تازه ازدواج کرده بودند وارد عمل شده و با حفظ کرامت مردم، عزت و احترام آنها، جهیزیه‌ها را به درب منازلشان رساندند.

استاندار فارس همچنین به نقش ارتش در رقم خوردن افتخار بزرگ در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: ارتش در کنار سپاه قهرمان و وزارت دفاع، کاری کردند که با گذشت چند روز از این عملیات، همچنان دنیای اسلام و کل آزادگان جهان به وجد آمده‌اند.

ایمانیه با بیان اینکه عملیات وعده صادق، اعتماد به نفس مظلومان جهان را تقویت کرده است، گفت: وحدت و یگانگی کشورهایی که مقابل ظلم و زور ایستاده‌اند را این عملیات بزرگ تقویت کرد و روحیه شادی را به قشر جوان تزریق کرد.

استاندار فارس در پایان با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق ثمره تدابیر فرماندهی کل قوا بوده است، گفت: از خدا می‌خواهم که روحیه دلاوری، شجاعت، همت و انگیزه را از نیروهای مسلح عزیز ما نگیرد.

انتهای پیام
captcha