خداباوری وجه تمایز نیروهای مسلح ایران است
کد خبر: 4210639
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

خداباوری وجه تمایز نیروهای مسلح ایران است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر نقاط جهان ایمان، خداباوری و مکتبی بودن آنها است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 27 فروردین، در نشست بصیرتی با بسیجیان باروق، گفت: در سراسر جهان نیروهای مسلح با ساختارهای مختلفی وجود دارد که بسیار هم به‌روز و مجهز بوده و از نظر توان رزمی، جسمی و مهارتی در سطح بالایی قرار دارند.

وی اضافه کرد: آنچه نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، بسیج و ... را با قوای نظامی سایر مناطق دنیا متمایز می‌کند، ایمان، خداباوری و مکتبی بودن قوای ایران است.

رجبی با بیان اینکه ایمان، خداباوری، اعتقاد به جهاد و شهادت قوای نظامی کشورمان را از سایر نیروهای مسلح جهان متمایز کرده است، ادامه داد: امروز دنیا شاهد قدرت بازدارندگی سپاه بوده و این قدرت بازدارندگی بسیاری از معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا شاهد قدرت موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران بوده و عملکرد سپاه در برهه‌های حساس بسیار تعیین‌کننده است، ادامه داد: این موضوع نشان از بزرگی و عظمت نیروهای مسلح کشور ما دارد.

رجبی با بیان اینکه بدون‌تردید این بزرگی و عظمت با عنصر ایمان، خداشناسی، خداباوری، اعتقاد به جهاد و شهادت به دست آمده است، خاطرنشان کرد: برای حفظ و تقویت این روحیه همواره باید به صورت جدی با عزم راسخ تلاش کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال جدید قرار گرفته‌ایم، بر لزوم اهتمام جدی و برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق شعار سال تاکید کرد و بیان داشت: برای اینکه منویات رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد جامه عمل بپوشد، لازم است که همه پای کار باشند.

انتهای پیام
captcha