برگزاری آزمون «زندگی با آیه‌ها» در کردستان
کد خبر: 4210571
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

برگزاری آزمون «زندگی با آیه‌ها» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان خبر داد و گفت: این آزمون نهایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: «زندگی با آیه‌ها» یکی از طرح‌های ملی قرآنی بود که امسال در ایام ماه مبارک رمضان در کل کشور و استان کردستان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در استان کردستان مورد استقبال قرار گرفت، افزود: در راستای اجرای این طرح ملی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به برگزاری مسابقه پیامکی اقدام کرد که روزانه با طرح یک سؤال چهار جوابی زمینه مشارکت افراد زیادی را فراهم می‌کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده حدود ۱۴۰ هزار پیامک در راستای اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در کردستان دریافت شد که تعدادی از این پیامک‌ها مربوط به هموطنان سایر استان‌های کشور بود.

وی با اشاره به اهدای جوایز به ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مسابقه پیامکی در کردستان، ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت ۲۰ روز، روزانه به ۵ نفر از برگزیدگان مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شد و در ۱۰ روز آخر ماه مبارک رمضان نیز به دلیل استقبال بالای مردم از این مسابقه پیامکی شمار برگزیدگان به روزانه ۱۰ نفر افزایش یافت.

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه عده‌ای از هم استانی‌ها نیز از طریق شرکت در جلسات مسطورا در خانه‌های قرآن و مؤسسات قرآنی و یا مساجد استان در این طرح ملی شرکت داشتند، گفت: این طرح زمینه‌ساز حضور افراد بسیاری به سمت فعالیت‌های قرآنی شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این نهضت ملی می‌توانند در آزمون نهایی این طرح شرکت کنند، افزود: آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و به افرادی که نمره قبولی کسب کنند گواهی معتبر حفظ ارائه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اعلام اینکه این آزمون که به مدت ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود شامل ۳۰ سوال از حفظ و ترجمه آیات «زندگی با آیه‌ها» است، اظهار کرد: به کسانی که بتوانند حداقل به ۲۰ سؤال پاسخ صحیح بدهند گواهی قبولی از سوی سازمان دارالقرآن کریم تعلق می‌گیرد و هر شرکت‌کننده پنج بار فرصت دارد تا در این آزمون شرکت کند.

وی با اعلام اینکه برگزیدگان این آزمون در قرعه‌کشی ۱۵۰ جایزه نفیس به ارزش پنج میلیارد ریال شرکت داده می‌شوند، افزود: ۳۵ کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه، اسکوتربرقی، دوربین عکاسی چاپ فوری، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک، فلش و جوایز نقدی از جوایز این مسابقه به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام رازیانی مهلت شرکت در آزمون را تا پایان فروردین مطرح کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت منابع این آزمون به سایت https://zendegibaayeha.ir و شرکت در آزمون این طرح ملی به سایت  https://s۰,۳۰ayeh.com/profile.php مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha