پیام‌های تبریک سازمان‌ها و نهادها در پی عملیات «وعده صادق»
کد خبر: 4210278
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴

پیام‌های تبریک سازمان‌ها و نهادها در پی عملیات «وعده صادق»

سازمان‌ها و نهادها در پی حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی و عملیات «وعده صادق» برای تنبیه متجاوز، پیام‌های تبریک صادر کردند.

به گزارش ایکنا، در پی حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی و عملیات «وعده صادق» برای تنبیه متجاوز سازمان‌ها و نهادها پیام‌های تبریک به شرح زیر صادر کردند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
«وَمَا رَمَیۡتَ إِذۡ رَمَیۡتَ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ….» (سوره انفال/۱۷)

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که نشان از درایت، مدیریت، دقّت، هوشیاری و عزم راسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد در پی سکوت مرگ‌بار رسانه‌ای و عدم واکنش نهاد‌های حقوقی و حقوق بشری جهان به حملات پی‌در‌پی رژیم منحوس و مجعول صهیونسیتی به مردم مظلوم غزّه و ترور ناجوانمردانه نخبگان و عزیزان این سرزمین و دست آخر تجاوز آشکار به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

این عملیات بار دیگر به دشمنان این نظام و انقلاب خاصّه آمریکای جنایت‌کار و فرزند نامشروعش، رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که دلاورمردان و غیرت‌مندان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی پرصلابت و مصمّم بوده و هرکس اندیشه و خیال باطل تعرّض به خاک کشور عزیزمان ایران اسلامی را داشته باشد با سیلی محکم و تنبیه قاطع سربازان اسلام مواجه خواهد شد.

این عملیات که به حق پاسخی دشمن‌شکن، پرصلابت، کوبنده و بازدارنده در مقابل تجاوز دشمن قسم خورده ایران اسلامی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی پس از حمله این رژیم منحوس و خبیث به کنسول‌گری ایران در کشور سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان رشید سپاه اسلام بود؛ هم در حکم دفاع مشروع برای ملّت بزرگ ایران و هم موجب تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان شده است.

در طول چند دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان ایران، این نظام مقدّس قدمی از وجب به وجب ایران عقب ننشسته و این بار نیز با استفاده از حقّ دفاع مشروع خود، با لطف خداوند فتح و ظفر گسترده‌ای را نصیب ایران و اسلام کرده است و به فضل خداوند با نابودی رژیم جعلی صهیونیست، جهان امنیت بیشتری را شاهد خواهد بود.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیروی از رهنمود‌های امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظلّه‌العالی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز ایران اسلامی، ضمن حمایت تمام قد از این پاسخ کوبنده و به موقع؛ از نیرو‌های مسلّح جمهوری ایران اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمال تشکر و قدردانی را می‌نماید و برای همه این عزیزان، همچنان توفیقات روز افزون و نصرت الهی را طلب می‌کند.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

سازمان اوقاف و امور خیریه

در این پیام، چنین آمده است: «وقاتلوهم حتی لاتکون فتنة ویکون الدین کلّه لله فإن انتهَوا فإنّ الله بما یعملون بصیر (سوره مبارکه انفال/ آیه 39).»

رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حمله‌ وحشیانه قرارداد و منجر به شهادت جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشورمان شد که طی حدود شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود. شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌هایش چنان بوده است که فریاد خشم و خروش همه‌ ملت‌ها در سراسر جهان را بر سر اسرائیل نشانه رفته است.

اگرچه این جنایت‌های مکرر صهیونیست‌ها همواره پاسخ‌های کوبنده‌ محور مقاومت و بخصوص حماس را در پی داشته است اما جسارت و کوته‌بینی آن رژیم در قضیه‌ حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه نیز پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید. همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به‌کرّات و به‌خصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تأکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود سرانجام دلاورمردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی تاریخی و ظفرمندانه با پرتاب صدها پهباد و موشک بالستیک به خاک اشغالگران صهیونیستی رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها افکنده و با تخریب و انهدام اهداف و تأسیسات مهم صهیونیست‌ها ضرب شست و گوشمالی سختی به اشغالگران و جنایتگران نشان داد.

بدین‌وسیله، سازمان اوقاف و امور خیریه پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که وعده‌ نصرت حق را با اراده‌ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه‌ انقلاب، دلاورمردان غیور سپاه و بخصوص به مردم شریف و غیرتمند و آزاده‌ی ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش می‌گوید و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کند.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی پس از اقدام قاطع و بازدارنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بمباران مواضع حساس رژیم شکست خورده صهیونیستی با صدور پیامی ضمن قدردانی از این موثر، حمایت همه جانبه سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از مجاهدت واقعی ابراز داشت.

در متن این پیام قدردانی آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ(سوره مبارکه الصف آیه ۴)

خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.

پاسخ قاطع به جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیستی در نقض آشکارحقوق بشر در نسل کشی مردم مظلوم غزه و زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت بهترین رزمندگانمان گردید، مطالبه ای ملی و به حق از جانب یکایک ملت مقاوم ایران اسلامی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی بود که این مطالبه را با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به عینه نشان دادند، به فضل الهی برابر وعده صادقی که داده شده بود این انتقام، به موقع  و سخت توسط رزمندگان شجاع ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق گردید.

پاسخی درهم کوبنده که عیار و توان نظامی و قدرت بازدارندگی مجاهدان ما را به رخ مستکبران عالم کشید، حمله ای چند وجهی و پیچیده با ترکیبی از صدها پهپاد و موشک تولید شده توسط غیور مردان کشورمان، قدرتی که مایه امید و خوشحالی دوستان ما و آزادگان جهان گردید و بهت و وحشت دشمنان را بهمراه داشت.

امروز رزمندگان ما که فرزندان خالقان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند با این انتقام درس آموز، بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی را سرافراز و سربلند کردند و باعث افزایش عزت ایرانی در سراسر دنیا شدند.

اقدامی به موقع که برای فلسطین قهرمان و مردم مظلوم و مقتدر غزه، امیدآفرین و پشتوانه عزم، اراده و انگیزه مقدس و مصمم مقاومت برای ابطال‌ رویای دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت گری های فجیع و وحشیانه و ادامه نسل کشی، محاصره ضد بشری، گرسنگی و قحطی‌سازی برای پایان تاب آوری و تسلیم باریکه غزه قرار داد.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز همراه با ملت قهرمان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان ضمن قدردانی از مجاهدان فی سبیل الله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت قاطع و همه جانبه از این اقتدار غرور آفرین، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام،ابراز می دارد: شهیدان بزرگی در این راه مقدس، مشتاقانه جان خود را فدا کردند و ما معتقدیم و این باور ماست که برکت خون این شهدا باعث سرعت‌گیری افول رژیم صهیونیستی گردیده است و ما نیز با ادامه دادن راه شهدای عزیزمان تا نابودی کامل این غده سرطانی یک لحظه از پای نخواهیم نشست.

انجمن سواد رسانه‌ای ایران 

بسم الله الواحد القهار
الیس الصبح بقریب؟
انجمن سوادرسانه‌ای ایران ضمن تبریک به مردم حق طلب ایران و همه مردم حق جوی جهان، خانواده‌های شهدا و به خصوص شهدای ترور توسط رژیم صهیونیستی و تبریک و خداقوت به ستاد کل نیرو‌های مسلح و به ویژه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در احقاق حق مردم ایران و پاسخ بجا با عملیات «وعده صادق» به خون‌های به ناحق ریخته شده از دانشمندان، سرداران و جوانان میهنمان که با ترور‌های موصاد در ایران و حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و در پاسخ به اقدام گستاخانه رژیم صهیونیستی در حمله آشکارا به کنسولگری ایران، اعلام می‌دارد از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کرده و پاسخ به تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی را حق مردم ایران می‌داند. 

فیلم‌های مردم خوشحال فلسطین و غزه از اصابت موشک‌های ایران به اسرائیل و این که توانستند یک شب را بدون حمله‌های هوایی اسرائیل بگذرانند، تداعی کننده فیلم‌هایی بود که از سوی تجاوزگران اسرائیلی، هنگام اصابت موشک‌های اسرائیل بر سر مردم مظلوم غزه و تخریب خانه‌های مردم فلسطین منتشر می‌شد و گویا پاسخی بود به این متجاوزانی که با خنده و خوشحالی، صندلی‌های خود را روی بالکن خانه‌هایی که اشغال کرده بودند، تنظیم می‌کردند تا لحظه اصابت موشک به خانه فلسطینیان را با لذت تماشا و فیلمبرداری کنند، چنان که گویا فیلم سینمایی جذابی تماشا می‌کنند.

انجمن سواد رسانه‌ای ایران به ملت استوار ایران اسلامی یادآور می‌شود، از آنجا که دشمن برای ایجاد تغییر در معادلات در تبدیل احساس پیروزی به احساس یأس و شکست، از هیچ اقدامی مضایقه نمی‌کند و از این رو، همواره روی پنهان‌ترین لایه جنگ، یعنی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای حساب ویژه‌ای باز می‌کند، باید هشیارانه منتظر و مراقب حملات رسانه‌ای دشمن بیرونی و عوامل داخلی او بود. 

خاطر نشان می‌کنیم یکی از اقدامات عملیات روانی دشمن، همواره، خفیف جلوه دادن صدمات خود و اقدامات صورت گرفته، برای کم کردن احساس پیروزی و شادمانی در مردم است تا از طرفی، با کمرنگ جلوه دادن وکوچک کردن موفقیت و القای این فکر که کار خاصی یا اقدام چندان مهمی صورت نگرفته است، حلاوت پیروزی را در کام ملت کم یا تلخ کند و از سوی دیگر با استفاده از تکنیک ترس و تکنیک شیب لغزان، سعی می‌کند با شاخ و برگ دادن و پررنگ کردن مشکلات احتمالی، در دل مردم ایجاد ترس و دلهره کند تا آنها را نسبت به درستی اقدام مسئولان امنیت خود دچار شک و بدبینی کند. 

از این‌رو همگی با اقدامات هوشیارانه در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و فضا‌های رسانه‌ای، مراقب عاملان رسانه‌ای فارسی زبان رژیم صهیونیستی هستیم و در مقابل هرگونه اقدامی که جهت تضعیف روحی و تخریب فکری ملت شریف ایران صورت بپذیرد، می‌ایستیم.

انتهای پیام
captcha