دستگاه‌های اجرایی طرح‌های خود برای تحقق شعار سال را اعلام کنند
کد خبر: 4210128
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
استاندار لرستان:

دستگاه‌های اجرایی طرح‌های خود برای تحقق شعار سال را اعلام کنند

فرهاد زیویار با تأکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکارهایی برای تحقق این شعار در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است، گفت: ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای تحقق شعار سال اعلام کنند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز، 25 فروردین‌ماه در یکصد و بیست‌وششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد، با اشاره به دستور جلسه این شورا برای استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال گفت: یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع‌رسانی است. 

وی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۳ همانند یک دهه گذشته حول محور «اقتصاد» نامگذاری شده است، بیان کرد: امسال نقش مردم در مسیر ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، پررنگ‌تر از گذشته ترسیم شد و معیشت آنها بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته شده است. 

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکارهایی برای تحقق این شعار در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است، اضافه کرد: ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای تحقق شعار سال اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگاه مردم در میدان حضور داشته باشند هیچ خدشه‌ای در اساس کشور وارد نخواهد شد، گفت:  استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل استان و شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha