استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
کد خبر: 4210096
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
مدیرکل ارشاد لرستان مطرح کرد

استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال

اعظم روانشاد گفت: در سال جاری با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی استان لرستان با محوریت شورای فرهنگ عمومی از ظرفیت آنها برای تحقق شعار سال استفاده می‌شود.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ۲۵ فروردین‌ماه در یکصد و بیست‌وششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان و نخستین جلسه این شورا در سال جاری با اشاره به اینکه شعار سال یکی از راهبردهای اساسی کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: در سال جاری با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی استان با محوریت شورای فرهنگ عمومی با توجه به زیست‌بوم استان نقاط قوت و ضعف در حوزه ظرفیت‌های تولید استان برای تحقق شعار سال شناسایی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر شناسایی حلقه‌های میانی و استفاده از مشارکت‌های مردمی گفت: جلسات و کارگروه‌هایی ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد که در زمینه تحقق شعار سال مصوباتی در شورای فرهنگ عمومی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه براساس بررسی‌های انجام شده ۸۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور دولتی است، بیان کرد: ۷ درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور فقط با مشارکت مردمی انجام می‌شود و ۱۳ درصد توسط بخش خصوصی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های تولیدی در این استان افزود: باید همه ظرفیت‌های استان برای تحقق شعار سال بسیج شوند که در همین راستا، در شورای فرهنگ عمومی هم اقدامات فرهنگی مورد نیاز برای تحقق شعار سال باید مورد توجه باشد.

وی از ابلاغ پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده خبر داد و گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و شوراهای فرهنگ عمومی استان تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha