نماز عید فطر در قزوین به صورت متمرکز برگزار می‌شود
کد خبر: 4209699
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

نماز عید فطر در قزوین به صورت متمرکز برگزار می‌شود

رئیس ستاد نماز عید فطر قزوین گفت: نماز عید فطر امسال به صورت منسجم و به امامت آیت‌الله عابدینی، امام جمعه قزوین در میدان سرداران، مقابل استانداری برگزار خواهد شد.

نماز عید فطر

علی شفیعی‌شاد، رئیس ستاد نماز عید فطر قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به جزئیات برگزاری نماز عید فطر در قزوین به صورت متمرکز، گفت: پیش از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی برگزاری نماز عید فطر با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قالب کمیته‌ها و قرارگاه‌های عملیاتی آغاز شد و جلساتی برگزار شد تا نماز عید منسجم برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در میدان سرداران، مقابل استانداری قزوین به امامت آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: از همان ابتدای صبح روز عید سعید فطر فضا برای حضور نمازگزاران فراهم خواهد بود و برنامه‌های ما از ساعت ۷ صبح روز عید آغاز می‌شود و بعد از آن نماز عید فطر اقامه خواهد شد و بعد از نماز مستمع خطبه‌های نماز خواهیم بود.

رئیس ستاد نماز عید فطر قزوین خاطرنشان کرد: مردم در زمان حضور در محل نماز عید فطر حتماً زیرانداز، مهر و سجاده را همراه خود داشته باشند. در این روز با همکاری نهادهای مردمی و اصناف موکب‌هایی هم برای پذیرایی در نظر گرفته شده است. قرائت دعای ندبه و اجرای زنده سرود از برنامه‌های جنبی نماز عید فطر است و برنامه نماز عید فطر به صورت زنده از طریق شبکه‌ استانی صداوسیمای قزوین پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: سعی شده با همکاری شهرداری قزوین بنرهایی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی نصب شود و از ساعت ۶ صبح اتوبوس‌ها برای حضور در نماز عید فطر به صورت رایگان از میادین و مساجد اصلی شهر فعال خواهد شد. ضمن اینکه توقفگاه‌ها و پارکینگ‌هایی در اطراف میدان سرداران در نظر گرفته شده تا مشکلی در پارک خودروها نداشته باشیم.

انتهای پیام
captcha