اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری در ۱۵ مدرسه لرستان
کد خبر: 4207564
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری در ۱۵ مدرسه لرستان

به منظور فراهم کردن محیطی آرام برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستان‌های لرستان به پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است.

اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری در ۱۵ مدرسه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه 2 خرم‌آباد از شرایط این پایگاه برای اعتکاف علمی، گفت: برای اینکه دانش‌آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه‌ای نداشته باشند 15 مدرسه در سطح استان برای دانش‌آموزان دختر و پسر اختصاص داده‌ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس‌های خود بپردازند.

وی افزود: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش‌آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست‌های کنکور و حل آن‌ها می‌پردازند.

عزتی گفت: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی، اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش‌آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است، سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق کلاس‌های تقویتی و فوق‌برنامه برای دانش‌آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش‌آموزان در آزمون سراسری بود.

در این بازدید که عبدالله بهاروند مدیر و محمدی حراست آموزش و پرورش ناحیه 2 حضور داشتند دانش‌آموزان با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به‌ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

انتهای پیام
captcha