نخست‌وزیر تایلند: رمضان فرصتی برای ادای احترام به قرآن است
کد خبر: 4205050
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

نخست‌وزیر تایلند: رمضان فرصتی برای ادای احترام به قرآن است

سرتا تا ویسین، نخست‌وزیر تایلند در پیامی گفت: در ماه مبارک مسلمانان با هم متحد شده و بر اساس اصول اسلامی روزه میگیرند تا جسم و روح خود را پاک سازند و به اعمال نیک روی آورند که موجب کسب ثواب و پاداش الهی میگردد. ماه رمضان همچنین فرصتی برای ادای احترام به قرآن کریم است که خداوند آن را به عنوان راهنمای زندگی و عمل به مسلمانان اعطا نموده است.

به گزارش ایکنا از تایلند، سرتا تا ویسین، نخست‌وزیر تایلند طی پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی برادران و خواهران مسلمان داخل و خارج کشور تبریک گفت.
وی در پیام خود تصریح کرد: در این ماه، مسلمانان با هم متحد شده و بر اساس اصول اسلامی روزه می‌گیرند تا جسم و روح خود را پاک سازند و به اعمال نیک روی آورند که موجب کسب ثواب و پاداش الهی می‌شود. ماه رمضان همچنین فرصتی برای ادای احترام به قرآن کریم است که خداوند آن را به عنوان راهنمای زندگی و عمل به مسلمانان اعطا کرده است.

نخست‌وزیر در ادامه سخنان خود به اهمیت فرائض دینی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان به تقویت ذهن، خویشتنداری، صبر، مدارا، انجام کارهای نیک و غلبه بر موانع با قلبی قوی و ایمانی راسخ منجر می‌شود که در نهایت به تسلیم کامل در برابر خداوند ختم خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از خداوند متعال برای هموطنان مسلمان تایلندی، سعادت، سلامتی، قوت قلب و قوای جسمانی و برآورده شدن تمامی آرزوها را طلب و ابراز امیدواری کرد که مسلمانان بتوانند به عنوان نیرویی مهم در راستای ساختن جامعه‌ای صلح‌آمیز برای همیشه ایفای نقش کنند.

انتهای پیام
captcha