ضرورت کادرسازی برای حکومت امام زمان(عج)
کد خبر: 4199938
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
امام جمعه ایلام بیان کرد:

ضرورت کادرسازی برای حکومت امام زمان(عج)

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار بر ضرورت کادرسازی برای حکومت امام زمان(عج) تأکید کرد و گفت: در این زمینه بالاترین مسئولیت بر دوش ملت ایران است و در این راه ما نباید اصالت، هویت و آورده‌های خود را فراموش کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در اختتامیه کنگره منطقه‌ای شعر طلوع سرخ، اصحاب فرهنگ هنر و رسانه را افسران جهاد تبیین دانست.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار، ضمن مقایسه دوران پیش از انقلاب و پس از انقلاب، اظهار کرد: گرفتن حق توحش از ما، تصویب قانون کاپیتولاسیون، تغییر پادشاه ایران با پیام یک سفیر و... ملت ایران را در یک موقعیت ذلت قرار داده بود که باعث شد غیرت حضرت امام به جوش آمده و فریاد برآورد که به داد اسلام برسید و آن را از ذلت نجات بدهید.

وی افزود: ملت ایران پس از انقلاب اسلامی از آن ذلت به عزت رسیده است و به برکت مجاهدت شهدای ما، امروز برای همیشه هیمنه قدرت آمریکا در دنیا با اقتدار شکسته شده و این اقتدار خیلی ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: ثمره مجاهدت و خون حاج قاسم تهدید آمریکا و استکبار به فراتر از مرزهای ایران برده شد و جبهه مقاومت را شکل داد و غربت و تنهایی جمهوری اسلامی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس را از یادها بزداید.

وی افزود: گرایش به دین در جهان از برکات انقلاب اسلامی است و امروز یک گروه مجاهد فلسطینی نه با تعصب قومیت و عربیت، بلکه با تکیه بر آموزه‌های جهاد در اسلام، طوفان الاقصی را شکل می‌دهد و ملت مجاهد یمن، با انواع و اقصی مشکلات، امروز به عنوان مجاهدان فی سبیل‌الله دشمنان اسلام را ذلیل کرده است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار، جنگ فیزیکی و در میدان را جنگ صغیر دانست و ادامه داد: آنجا که جان دادن بود، شاهد ایثار جان توسط حاج قاسم و یارانش بودیم و روی دیگر آن جهاد کبیر یا همان جهاد تبیین است که در این حوزه وظیفه و مسئولیت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سنگین است.

وی تصریح کرد: در عرصه شعر و ادب و هنر آنچنان که باید نتوانسته‌ایم دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را به نوجوانان و جوانان خود آموزش داده و غیرت ایرانی بودن و اسلامی بودن را به آن‌ها نشان دهیم.

امام جمعه ایلام افزود: ما نتوانستیم به خوبی مرز بین خودی و دشمن را به نوجوانان و جوانان نشان بدهیم و شاهدیم امروز آن‌ها دچار تردید شده‌اند که چرا باید پای کار انقلاب و انتخابات بمانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار بر ضرورت کادرسازی برای حکومت امام زمان(عج) تأکید کرد و گفت: در این زمینه بالاترین مسئولیت بر دوش ملت ایران است و در این راه ما نباید اصالت، هویت و آورده‌های خود را فراموش کنیم.

انتهای پیام
captcha