نمایشگاه «تجسم هنر» در یزد افتتاح شد
کد خبر: 4197208
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

نمایشگاه «تجسم هنر» در یزد افتتاح شد

شانزدهمین نمایشگاه «تجسم هنر» در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان استان، در کتابخانه مرکزی یزد افتتاح شد.

نمایشگاه تجسم هنر در یزد افتتاح شدبه گزارش ایکنا از یزد، شانزدهمین نمایشگاه «تجسم هنر» در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان استان، در کتابخانه مرکزی یزد افتتاح شد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: نمایشگاه تجسم هنر با نمایش آثاری از 21 هنرمند استان از امروز، فعالیت خود را آغاز کرد که آثار 10 هنرمند در بخش اصلی و 11 هنرمند در بخش جانبی به نمایش گذاشته شده است.

عابدی گفت: نمایشگاه تجسم هنر در محل نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد در بلوار بسیج از امروز، 11 بهمن برپا و تا 22 بهمن ماه همه روزه از ساعت 8 الی 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

سیدعباس دهقان طزرجانی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «تجسم هنر» در شهر یزد برگزار و نمایشگاه این جشنواره نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل کتابخانه مرکزی یزد برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.

محمدمحسن رفیعی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز گفت: نگارخانه مجهز کتابخانه مرکزی یزد برای همکاری با همه هنرمندان و فرهیختگان استان آمادگی دارد که می‌توانند از فضای موجود استفاده کنند. همچنین درحاشیه نمایشگاه نشست کتاب، یزد، فرهنگ برگزار می‌شود و از علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha