چهاردهمین سفر خیرخواهانه مؤسسه محکم به ایلام انجام می‌شود
کد خبر: 4195919
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

چهاردهمین سفر خیرخواهانه مؤسسه محکم به ایلام انجام می‌شود

مدیر اجرایی مؤسسه محکم در استان ایلام گفت: چهاردهمین سفر خیرخواهانه تیم فوق تخصصی مؤسسه خیریه محکم در استان ایلام انجام می‌شود.

موسسه محکم، ایلامجمیل صادقی‌فر، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی مؤسسه خیریه محکم در استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از هماهنگی چهاردهمین سفر مؤسسه خیریه محکم به استان خبر داد و اظهار کرد: هدف از هماهنگی‌ها و حضور متخصص در استان این است که هم استانی‌هایی که به بیماری بدو تولد دچار شده‌اند به دلیل مشکلات مالی، عدم دسترسی به پزشک متخصص یا تردد به استان‌های دیگر با بیماری مادرزادی کنار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ سفر مؤسسه خیریه محکم به استان ایلام انجام‌ شده است، تأکید کرد: چهاردهمین دوره سفر خیریه محکم با حضور صلاح‌الدین دلشاد، فوق تخصص جراحی اطفال، مهرداد ایزدی، فوق تخصص جراحی اطفال، علی عالمی، فوق تخصص ارتوپدی، حسین آذرسینا، متخصص بیهوشی در ۱۵ بهمن ماه امسال با حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام می‌شود.

مدیر اجرایی مؤسسه خیریه محکم تصریح کرد: از بهمن‌ماه سال ۹۷ تاکنون هزار و ۱۰۰ بیمار با ناهنجاری مادرزادی در استان در قالب سفرهای این مرکز به‌صورت ارجاع مکرر بیماران به خارج از استان و یا جراحی در داخل استان به‌صورت کاملاً رایگان انجام شده است.

صادقی‌فر گفت: بیمارانی (با هر سن و سالی) که دارای مشکل مادرزادی هستند ابتدا با کارشناس مؤسسه محکم‌ در ایلام به شماره ۰۹۹۱۸۷۲۰۰۳۰ تماس بگیرند، در صورتی که بیماری آنها با فعالیت موسسه مرتبط باشد، نیاز به مراجعه حضوری برای تشکیل پرونده و ویزیت‌های ابتدایی است. تا در هنگام حضور پزشکان مؤسسه محکم در استان یا با جراحی یا ارجاع به استان‌های دیگر روند درمان صورت بگیرد.

وی در پایان اظهار کرد: بیماران برای مراجعه حضوری به مؤسسه خیریه محکم واقع در ایلام، سعدی شمالی، بالاتر از آزمایشگاه مرکزی، جنب بانک کشاورزی سرای سمن‌های سلامت مراجعه و تشکیل پرونده دهند.

انتهای پیام
captcha