مربیان کانون در زمینه انتقال مفاهیم تربیتی تلاش کنند
کد خبر: 4195298
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان:

مربیان کانون در زمینه انتقال مفاهیم تربیتی تلاش کنند

رضا داوری با اشاره به اینکه مربیان برای تأثیرگذاری بر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید الگو باشند، گفت: ضرورت دارد مربیان کانون در مسیر تربیت و انتقال مفاهیم تربیتی، تولید محتوا با استفاده از واسطه‌های فرهنگی، هنری و ادبی گام بردارند.

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، یکم بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری کانون استان که با حضور کارشناسان و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد، گفت: امیدوارم با کمک، همراهی و همدلی همه کارکنان در مسیر حرکت رو به جلو مجموعه گام برداریم و روز به روز شاهد شکوفایی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم باشیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین دارایی و سرمایه هر سازمان نیروهای آن هستند و کانون با داشتن کارکنانی توانمند و کارآمد در محیطی شاد به فرزندان ایران اسلامی خدمت‌رسانی می‌کند.

داوری با اشاره به اینکه برای تأثیرگذاری بر روی اعضا، مربیان باید الگو باشند و در مسیر تربیت و انتقال مفاهیم تربیتی، تولید محتوا با استفاده از واسطه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مانند نمایش، سرود، قصه‌گویی، نقاشی، شعر و داستان گام بردارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: با توجه به وجود استعدادهای ناب و کم‌نظیر کودکان و نوجوانان استان و نیاز به توسعه فضای فیزیکی مراکز، با حمایت‌های مسئولان ارشد استان و کانون پرورش فکری، پی‌گیر تکمیل پروژه‌های مراکز در حال ساخت در شهرهای کوهدشت، نورآباد و خرم‌آباد هستیم و امیدوارم تا سال بعد شاهد گشایش این مراکز باشیم.

این نشست با طرح سؤالاتی از سوی همکاران و پاسخ از طرف رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha