نصایح عضو شورای اسلامی شهر شیراز به کاندیداهای انتخابات
کد خبر: 4195137
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

نصایح عضو شورای اسلامی شهر شیراز به کاندیداهای انتخابات

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه علنی این شورا به بیان توصیه‌هایی در باب انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخت.

نصایح عضو شورای اسلامی شهر شیراز به کاندیداهای انتخاباتبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری عضو شورای اسلامی شهر شیراز، در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز یکشنبه اول بهمن‌ماه، با اشاره به اینکه ايام سخت و در عين حال سرنوشت سازی را در تاریخ بشریت پشت سرمی‌گذاريم، گفت: برای غزه كه نماد بین‌المللی مقاومت است، اعداد به غصه‌ بی پایان ملتی مظلوم و مقتدر در دل آزادگان جهان تبدیل شده‌اند.

وی افزود: 24 هزار شهيد و 60 هزار مجروح، در شهری كه روزانه 300 نفر بیگناه و بی دفاع در آن به خاک و خون کشیده می‌شوند و آرام آرام به تلی از خاک تبديل شده است و گویی قصد دارند تا آن‌را از روی زمين محو کنند. اما آيا مساله لاينحل امپراتوری غرب و ارتجاع عرب در اين 70 سال، نفس كشيدن اين اطفال و زنان و مردان بيگناه بر روی كره خاكی بود؟ خنده‌هايشان و بازی كودكانشان شما را آزار می‌داد؟

طاهری، فلسطین را نماد صبری افسانه‌ای در عالم بشريت عنوان کرد و گفت: انسان‌های آزاده جهان كه در بند رسانه‌های افسونگر غرب نمانده‌اند، خيابان‌های شهرهای عالم را مملو از جمعيت ساخته و همه فرياد فلسطين آزاد را سر می‌دهند. انتقام سخت، بيش از همه به تدبير و صبر نياز دارد و ميدان نبرد، آوردگاه آزمودن تدبيرهاست و نه غلیان احساسات. به سخن رهبر فرزانهمان ايمان داریم كه اين رژيم غاصب، رفتني است.

وی در ادامه به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره و اظهار کرد: ایشان در بیان شاخص‌های کاندیدای اصلح برای مجلس شورای اسلامی، خطاب به ملت ایران توصیه کردند که وعده‌های غیرعملی و بزرگ دادن، ملاک انتخاب نباشد. 

طاهری افزود: باید رأی خود را به کسانی معطوف کنیم که دین و اخلاق را مد نظر قرار داده و احساس مسئولیتی عمیق از ورود به قوه مقننه دارند و به کسانی که مرزبندی خود با دشمن را روشن کرده‌اند، به آنها که مصالح کلی نظام را به مصالح منطقه‌ای ترجیح دهند و به آنها که اهل صبر و بصیرت‌اند، فساد ستیز هستند از اشرافی‌گری پرهیز دارند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: به جوانان انقلابی اهل رسانه و بسیج فضای مجازی پیشنهاد دارم تا سامانه‌ای را راه اندازی کنند تا هر کاندیدا تمامی وعده‌هایش را به عنوان سندی در آن ثبت و ضبط کند تا همواره در دسترس موکل‌های آنها باشد.

وی ادامه داد: این توصیه را به برادران و خواهران که کاندیدای ورود به مجلس هستند دارم که اگر به قدرت صندلی‌های مجلس می‌اندیشید که سخت در اشتباهید. زیرا در حقیقت آن کرسی چیزی جز جایگاه زحمت، مجاهدت و خدمت به مردم نیست. 

طاهری عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان به جمله دیگری از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان هماهنگی میان افکار، عقاید و شعارها با کارکرد و عمل افراد در جامعه را یکی از مصادیق مهم اصلاح ذات البین و نظم دانسته و فرموده‌اند «اگر در جامعه‌ای رفتارها و عملکردها بر اساس مبانی فکری و عقیدتی جامعه شکل نگیرد، موجب ایجاد نفاق عمومی در جامعه خواهد شد.»

 

انتهای پیام
captcha