امدادرسانی به ۲۷ نفر گرفتار در برف و کولاک در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4192273
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

امدادرسانی به ۲۷ نفر گرفتار در برف و کولاک در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در پی بارش شدید برف و کولاک در استان، طی شبانه روز گذشته شاهد گرفتاری ۲۷ نفر در برف و کولاک بوده‌ایم که توسط عوامل هلال احمر امدادرسانی صورت گرفت.

امداد رسانی، آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، امروز، 16 دی‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش شدید برف و کولاک در استان، طی شبانه روز گذشته شاهد گرفتاری ۲۷ نفر در برف و کولاک بوده‌ایم که توسط عوامل هلال احمر امدادرسانی صورت گرفت.

وی گفت: در ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه، ۵ نفر در برف و کولاک در شهرستان مرند، جاده روستای دارانداش، گرفتار برف و کولاک شده بودند توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نجات یافتند.

منجم، در خصوص حادثه دوم گفت: در بامداد روز شنبه 16 دی‌ماه نیز در اثر گرفتاری آمبولانس اورژانس در برف و کولاک یک بیمار در شهرستان ورزقان، کیلومتر ۳۰ جاده ورزقان-خاروانا، نیازمند امدادرسانی بود که با آمبولانس جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در ساعت ۲۳:۴۵ روز جمعه، ۲۱ نفر در اثر برف و کولاک در کیلومتر هشت آزادراه تبریز - سهند، گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر به مقصد خود رسیدند.

وی با بیان اینکه مجموع در این حوادث به ۲۷ نفر از هموطنان امدادرسانی شد، گفت: هم استانی‌های عزیز از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت نیاز به سفر در مناطق کوهستانی و برف‌گیر استان، تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha