برگزاری مراسم دعای ندبه در استرالیا
کد خبر: 4192039
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷

برگزاری مراسم دعای ندبه در استرالیا

رئیس مجمع قرآنی ثامن الائمه(ع) در سیدنی استرالیا از برگزاری مراسم دعای ندبه در این شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا از استرالیا، مصطفی اشرفی، فعال قرآنی و رئیس مجمع قرآنی ثامن الائمه(ع) سیدنی از برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه در این شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری دعای ندبه توسط خانواده او در سیدنی استرالیا راه‌اندازی شده و به نوعی اولین مراسم دعای ندبه در این کشور است، تأکید کرد که مراسم برگزاری این دعای پرفیض هر هفته و به صورت منظم در این سیدنی برگزار می‌شود.  

وی با بیان این موضوع افزود: دعای ندبه این هفته با قرائت قرآن توسط خود وی (مصطفی اشرفی)، مداحی کربلایی سعید گلی و سخنرانی حجت الاسلام رحیم لطیفی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای ندبه در استرالیا

برگزاری مراسم دعای ندبه در استرالیا

به گفته رئیس مجمع قرآنی ثامن الائمه، این مجمع در روزهای اخیر مراسمی هم به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار کرده است که در این مراسم ضمن تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مداحان اهل بیت(ع) به این مناسبت فرخنده در این مراسم شرکت کرده‌اند.

مجمع قرآنی ثامن الائمه(ع) سال ۲۰۰۲ و در شهر سیدنی استرالیا تأسیس شد. البته آن زمان مجمع قرآنى ثامن الائمه(ع) به عنوان سازمان و یا تشکل رسمی در استرالیا ثبت نشده بود و این مجمع پیش‌تر به صورت شخصی و از طریق برپایی مجالس قرائت قرآن و دعای ندبه در خانه‌ها کار خود را آغاز کرده بود.

انتهای پیام
captcha