نشست «تدریس دروس با جهت‌گیری الهی، فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4183152
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

نشست «تدریس دروس با جهت‌گیری الهی، فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

نشست هم‌اندیشی با موضوع «تدریس دروس با جهت‌گیری الهی، فرهنگی»، 29 آبان‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی «تدریس دروس با جهت‌گیری الهی» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست هم‌اندیشی با موضوع «تدریس دروس با جهت‌گیری الهی، فرهنگی» دوشنبه، 29 آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست که در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، محمد حیاتی از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه خواست پیشنهادات خود را برای تقویت مباحث مربوط به تهیه کتاب‌های رشته‌های مختلف با جهت‌گیری الهی، فرهنگی بیان کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان همچنین بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از اعضای هیئت علمی رشته‌های گوناگون دانشگاه لرستان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این نشست در سخنان کوتاهی درباره اهمیت جایگاه کسب علم و دانش برپایه جهت‌گیری توحیدی، نکاتی را ارائه کرد.

اسداله حسینی چگنی، مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت و بر تجمیع دیدگاه‌های کارشناسی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در رابطه با موضوع تدریس با جهت‌گیری الهی، فرهنگی تأکید کرد.

اعضای هیئت علمی حاضر در این نشست نیز دیدگاه‌های خود را در رابطه با موضوع تدریس با جهت‌گیری الهی، فرهنگی مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha