توضیحاتی درباره نحوه شرکت در آزمون جذب مدرس درس انس با قرآن
کد خبر: 4182757
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

توضیحاتی درباره نحوه شرکت در آزمون جذب مدرس درس انس با قرآن

آزمون کتبی چهارمین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی امروز برگزار می‌شود به همین جهت توضیحاتی درباره نحوه شرکت در این آزمون منتشر شد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام چهارمین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس انس با قرآن در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی از بین افراد واجد شرایط جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ پایان یافت.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در این فراخوان توضیحاتی درخصوص نحوه آزمون و توضیحات درباره چهارمین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

برهمین اساس تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند و تنها کسانی مجاز به شرکت در آزمون کتبی هستند که قبلاً در سامانه این آزمون ثبت‌نام کرده باشند. بعد از آزمون کتبی، شرایط متقاضیان بر اساس آیین‌نامه بررسی خواهد شد.

آزمون کتبی این مرحله امروز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این آزمون دارای ۳۰ سؤال چهارگزینه‌ای است و مهلت پاسخگویی ۲۰ دقیقه است.

برای ورود به سامانه‌ تا ساعت ۱۰:۱۵ فرصت داده شده است. از زمان ورود به آزمون، ۲۰ دقیقه مهلت پاسخگویی است. هر داوطلب فقط یکبار مجاز به ورود به سامانه آزمون است و اگر صفحه را ببندد یا از سامانه خارج شود، اجازه ورودِ مجدد نخواهد داشت.

در این آزمون پاسخ غلط، نمره منفی ندارد و سؤالات یکی‌یکی و به صورت رندوم(اتفاقی) ارائه می‌شود و امکان بازگشت به سؤال قبلی وجود دارد. استفاده از کتاب و جزوه و مشورت در زمان آزمون ممنوع است.

شرط دعوت به آزمون شفاهی، کسب حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی است؛ بنابراین، حداقل نمره قبولی، نمره ۲۱ از ۳۰ است. با توجه به احتمال قطعی برق در زمان آزمون، از شارژ بودن موبایل و لپ‌تاپِ خود اطمینان حاصل کنید؛ همچنین به دلیل ترافیک بالا، از اینترنت پرسرعت و مناسب استفاده کنید؛ براساس اعلام  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت قطعی برق یا ضعف اینترنت برعهده شرکت‌کنندگان است.

پس از موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، به متقاضیان مجوز تدریس ارائه می‌شود. این مجوز صرفا به منزله تأیید توانایی علمی و مهارتی است و تدریس استادان مشروط به تأییدیه حراست و گزینش و اعلام نیاز واحد‌های دانشگاهی خواهد بود.

لینک آزمون کتبی https://panel.porsall.com/Azmoon/۲fa۸d۹fc است و داوطلبان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن‌های پشتیبانی آزمون به شماره ۰۲۱۴۷۳۵۲۱۲۲ - ۰۲۱۴۷۳۵۲۱۱۸ تماس برقرار نمایند.

در پایان آزمونِ کتبی، نمره نمایش داده نخواهد شد و نتیجه نهایی آزمون کتبی، دو هفته بعد از آزمون کتبی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha