اعلام اسامی برگزیدگان رشته‌های معارفی مسابقات قرآن در یزد
کد خبر: 4181653
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

اعلام اسامی برگزیدگان رشته‌های معارفی مسابقات قرآن در یزد

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، اسامی نفرات برتر مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی را اعلام کرد.

محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اعلام اسامی نفرات برتر مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی گفت: در رشته «نهج‌البلاغه» در گروه بانوان، فیروزه فلاح هکی رتبه اول؛ مرضیه برزگر بفروئی رتبه دوم و زهرا غضنفری رتبه سوم را کسب کردند. در گروه آقایان نیز علی رفیعیان بهابادی رتبه اول، محمد زارع ده‌آبادی رتبه دوم و محمدرضا دهقانزاده رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته «صحیفه سجادیه» در گروه بانوان سمیرا زارع مهرجردی رتبه اول، ثریا سیف‌الدینی رتبه دوم، عاطفه مؤمن‌زاده رتبه سوم و در گروه آقایان مسعود خوانین‌زاده رتبه اول را به دست آوردند. در رشته «معارف قرآن کریم» در گروه بانوان عظیمه زارع رتبه اول، عصمت کریمی رتبه دوم و فاطمه دهقانی رتبه سوم و در گروه آقایان نیز محمدرضا آریانفر رتبه اول، محسن سالاری رتبه دوم و مرتضی طهماسبی‌پور رتبه سوم را کسب کردند.

میرجلیلی با اشاره به راه یافتن پنج نفر از استان یزد به مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات که به صورت برخط و شفاهی برگزار می‌شود بیان کرد:  فیروزه فلاح هکی و مرضیه برزگر در رشته نهج‌البلاغه، عظیمه زارع و عصمت کریمی در رشته معارف و مسعود خوانین‌زاده در رشته صحیفه سجادیه از 11 الی 13 آذرماه در کنار سایر راه‌یافتگان کشوری به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم از راه‌یابی حانیه برخورداری در رشته «حفظ 20 جزء» و امیرحسین عطارزاده در رشته «حفظ کل» خبر داد و افزود: همچنین گروه مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم «شمیم وصال» دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بین 16 گروه راه یافته به مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرار گرفت.

یادآور می‌شود مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 9 الی 18 آذرماه در شهر بجنورد خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha