تبدیل ۱۰۰ مدرسه شبانه‌روزی آموزش و پرورش به مدارس قرآنی
کد خبر: 4176737
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
شاهسونی خبر داد

تبدیل ۱۰۰ مدرسه شبانه‌روزی آموزش و پرورش به مدارس قرآنی

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان با اشاره به تفاهم این مؤسسه با وزارت آموزش و پرورش گفت: اقدامات اجرایی تبدیل 100 مدرسه شبانه‌روزی به مدارس قرآنی از هفته آینده آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه در مهرماه جاری نشستی با مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار کردیم، گفت:‌ در این نشست مصوب شد ۱۰۰ مدرسه شبانه‌روزی آموزش و پرورش تحت پوشش فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان قرار گیرد.

وی افزود: بناست که هفته آینده وزارت آموزش و پرورش لیست 200 مدرسه شبانه‌روزی در سطح کشور را در اختیار مؤسسه بیت‌‌الاحزان حضرت زهرا(س) قرار دهد تا از بین آنان 100 مدرسه را انتخاب کنیم و در نهایت نیروهای خود را به آنجا اعزام کنیم.

شاهسونی با بیان اینکه اقدامات اجرایی این کار از هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: در ابتدای کار بیشتر به مباحث روخوانی و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم می‌پردازیم و به مرور زمان به مباحث حفظ قرآن خواهیم پرداخت.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور یادآور شد: کار آموزش حفظ قرآن در این مدارس با مدارس حفظ همراه با تحصیل متفاوت خواهد بود که جزئیات بیشتر آن طی روزهای آتی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha