نصرت خداوند یقیناً با مردم فلسطین است
کد خبر: 4176100
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
آیت‌الله دژکام:

نصرت خداوند یقیناً با مردم فلسطین است

نماینده ولی فقیه در فارس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اهل حق پیروز میدان نبرد هستند و یقیناً نصرت خداوند با فلسطینیان است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسآیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به جنایت انسانی رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه، گفت: ظلم قوم بنی‌اسرائیل توسط خداوند متعال از قبل به ما اطلاع داده شده است و در آیه ۴ سوره مبارکه اسراء قرآن کریم پروردگار می‌فرمایند «وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» ما به بنی‌اسرائیل در کتاب (تورات) اعلام کردیم که دوبار در زمین فساد و برتری‌جویی بزرگی خواهید کرد.

آیت‌الله دژکام با تأکید براینکه کشتار زنان و کودکان باعث تسریع نابودی اسرائیل می‌شود، افزود: ارتش رژیم اشغالگر قدس در مقابل حمله‌های مجاهدان فلسطینی، ‌یک هزار کودک فلسطینی را مورد هدف قرار می‌دهد و با بمباران بیمارستان‌ها و مراکز امدادی جنایت انسانی را رقم می‌زند بنابراین مطابق وعده خداوند متعال وقتی ظلم بنی‌اسرائیل به این نقطه می‌رسد، نابودی آن‌ها تسریع می‌شود.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با بیان اینکه تلاش و حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به منزله حفر قبر برای خودشان است، ‌اظهار کرد: امروز اسرائیلی‌ها در مقابل جبهه مقاومت توان ایستادگی نخواهند داشت و چهره پلید آن‌ها قبل از انتقام جامعه جهانی در حال نمایان شدن است.

وی با اشاره رعایت جوانمردی توسط مجاهدان فلسطینی، گفت: در گزارش‌های شبکه تلویزیونی اسرائیل، عدم آسیب‌رسانی رزمندگان فلسطینی به اطفال و زنان اسرائیلی کاملاً مشهود است چراکه آن‌ها مبارزه با نیروهای نظامی و بازپس گیری حق ضایع شده خود را دنبال می‌کنند.

آیت‌الله دژکام در پایان سخنان خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: اهل حق پیروز میدان نبرد هستند و یقیناً نصرت خداوند با فلسطینیان است.

انتهای پیام
captcha