اختصاص جایزه نوآوری در آموزش و پرورش الکترونیک به وزارت امور اسلامی عربستان
کد خبر: 4172474
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

اختصاص جایزه نوآوری در آموزش و پرورش الکترونیک به وزارت امور اسلامی عربستان

وزارت امور اسلامی و تبلیغ و ارشاد عربستان سعودی جایزه ابتکار در آموزش و پرورش الکترونیک را از مرکز ملی آموزش الکترونیک دریافت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه سعودی المناطق، وزارت امور اسلامی و تبلیغ و ارشاد عربتسان سعودی جایزه نوآوری در آموزش و پرورش الکتروننیک را در رقابت با (1300) نهاد دیگر از مرکز ملی آموزش الکترونیک (NELC) دریافت کرد.

هدف این جایزه ارتقای کیفیت برنامه‌های ارائه شده در آموزش و آموزش الکترونیکی، حمایت و ایجاد انگیزه در نهادها برای نوآوری در تکنیک‌ها و شیوه‌های آموزش الکترونیکی و برجسته کردن و تجلیل از افرادی است که در ایجاد بهترین راه‌حل‌ها و شیوه‌ها در آموزش الکترونیک و توسعه توانمندی‌های انسانی سرآمد هستند.

اپلیکیشن «آموزش مجازی سه بعدی و چند زبانه، حج و عمره» از تولیدات وزارت امور اسلامی است که باعث شده است تا این وزارتخانه بتواند این جایزه را به دست آورد.

این اپلیکیشن به دنبال آموزش عملی مناسک حج و عمره به صورت گام به گام با استفاده از فناوری‌های دنیای مجازی سه بعدی است.

یه منظور کاهش اشتباهات متداول زائران و عمره‌گزاران، این امکان وجود دارد که از طریق دنیای مجازی و با استفاده از فناوری‌های سه بعدی، هر مسلمانی که در شرف انجام مناسک حج تمتع و یا عمره است، قبل از آمدن به مناسک، به آموزش انجام مناسک بپردازد.

در این اپلیکیشن انجام مناسک حج به گونه‌ای شبیه‌سازی شده است که به واقعیت‌ نزدیک‌تر باشد. برای این منظور الگوبرداری واقع‌بینانه و با کیفتی از مسجدالحرام در مکه و دیگر اماکن مقدس انجام شده است تا زائران بتوانند استفاده بهینه‌ای از آن ببرند.

انتهای پیام
captcha