دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی در شیراز هستیم
کد خبر: 4169658
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی در شیراز هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری دیدارهای چهره به چهره با شهروندان در مناطق یازده‌گانه شیراز به‌منظور ارتقای سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و رضایت‌مندی شهروندان خبر داد.

سیدابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 27 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در جهت کسب رضایت مردم، تکریم ارباب رجوع، پیگیری و حل مشکلات و درخواست‌های شهروندان، دیدار چهره به چهره به‌صورت منظم و مستمر در مناطق یازده‌گانه شهرداری با حضور ناظر شورا در منطقه، شهردار شیراز و دیگر مدیران شهرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایت‌مندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.

حسینی افزود: ملاقات عمومی  در راستای حل مشكلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بيشتر و با کيفيت‌تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می‌گیرد و این نشست‌های صمیمی علاوه بر شنيدن و آگاهی از مشكلات می‌تواند در برنامه‌ريزی‌های صحيح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز این دیدارها را به جهت ارتباط رودررو بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی و ارتباط دو سویه، موثرترین راه شناسایی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.

حسینی با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته‌بندی و اولویت‌بندی درخواست‌ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم در  شورای اسلامی شهر شیراز مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha