نرخ کرایه سرویس مدارس در قزوین اعلام شد
کد خبر: 4168529
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

نرخ کرایه سرویس مدارس در قزوین اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین نرخ مصوب کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

سرویس مدارس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، با اشاره به نرخ کرایه سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ در قزوین، گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای انواع سواری «تاکسی و شخصی» تا مسافت سه کیلومتر ۵۶۵ هزار تومان تا ۶ کیلومتر ۶۷۳ هزار تومان و تا ۹ کیلومتر ۷۹۳ هزار تومان و برای خودروهای ون تا ۳ کیلومتر ۴۵۷ هزار تومان تا ۶ کیلومتر ۵۴۰ هزار تومان و تا ۹ کیلومتر ۵۷۷ هزار تومان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: کلیه وجوه پرداختی توسط اولیای دانش‌آموزان باید به حساب مدارس واریز شود و دریافت هر گونه وجه توسط پیمانکار و یا راننده خلاف قانون بوده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، استعمال سیگار و عدم رعایت حجاب اسلامی در سرویس مدارس می‌توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل‌ونقل عمومی مستقر در سطح شهر و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ سازمان تاکسیرانی مطرح کنند.

انتهای پیام
captcha