عرضه قرآن نفیس با ترجمه روسی در نمایشگاه کتاب مسکو
کد خبر: 4165966
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

عرضه قرآن نفیس با ترجمه روسی در نمایشگاه کتاب مسکو

بنیاد ابن سینای روسیه با حضور در سی وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو نسخه نفیس قرآن با ترجمه روسی در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

عرضه قرآن نفیس با ترجمه روسی در نمایشگاه کتاب مسکوبه گزارش ایکنا به نقل از islamfond.ru‌، این نمایشگاه از امروز 30 آگوست برابر با هشتم شهریورماه آغاز می‌شود و تا سوم سپتامبر برابر با 12 شهریور در مسکو ادامه خواهد داشت.
بنیاد ابن سینا برای چهاردهمین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو شرکت خواهد کرد و این بنیاد و انتشارات صدرا در غرفه A-37 با بیش از سیصد اثر در موضوعات علوم قرآنی، اقتصاد اسلامی، حقوق، هنر اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، فلسفه، عرفان و کتاب‌های کودک و نوجوان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
همچنین تازه‌های منتشر شده در سال 2023 توسط بنیاد ابن سینا و انتشارات صدرا به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد که از آن جمله می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:
1.    « اشراق» مجله فلسفه اسلامی جلد اول شماره اول سال 2023‌.
2.    «‌مباحث تاریخی تفکر زیدی قرن هفتم تا یازدهم میلادی» اثر فارس نوفال با ویراستاری علمی آندری اسمیرنوف‌.
3.    «‌تاریخ و مردم شناسی موسیقی جهان اسلام: سنت های محلی » مجموعه مقالات با ویراستاری علمی خانم تامیلا جانی زاده‌.
4.    «‌سیری در معنا: تجربه خوانش فلسفی شعر فرید الدین عطار (‌زبان پرندگان) » اثر یولیا یوگنییونا فئدورووا با ویراستاری علمی آندری اسمیرنوف و لیلا لاهوتی‌.
5.    «‌قصه هایی بر‌اساس  کلیله و دمنه‌» اثر مژگان شیخی با ویراستاری علمی ناتالیا پریگارینا.
6.    «‌تاریخ نبرد ایران و انگلستان 1857- 1856» اثر بوریس نوریک و ویراستاری علمی قدیربایف‌.
7.    «‌تصوف» اثر ویلیام چیتیک با ترجمه ماکسیم رمانوف‌.
8.    «‌آیین تربیت در اسلام» اثر ابراهیم امینی.
9.    «‌نسخه نفیس قرآن کریم با ترجمه روسی» با ترجمه جمعی از مترجمان.
این نسخه از قرآن با حمایت بنیاد ابن سینا و با طراحی زیبا در صفحه‌آرایی و ترجمه «بوریس نوریک» توسط انتشارات صدرا ( مسکو ) با همکاری انتشارات پیام عدالت در تهران  منتشر شده است.
صحت کتابت این مصحف شریف از طرف سازمان دارالقرآن الکریم تهران مورد تأیید قرار گرفته و این قرآن دارای صفحاتی با تذهیب ‌چشم‌نواز و کاغذ مارگانو(معطر) است و از چرم مصنوعی با قاب صندوقی برای جلد استفاده شده است.
در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو بیش از 300 ناشر داخلی و خارجی از شهرهای مختلف روسیه و کشورهایی مانند بلاروس، ایران، قزاقستان، قرقیزستان و چین حضور خواهند یافت.
 ساعت کار نمایشگاه در بازه زمانی پنج روزه از 30 آگوست تا 3 سپتامبر 2023 ( 8 تا 12 شهریور 1402‌) از ساعت 10‌ تا 20‌ به وقت محلی اعلام شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط می‌توانند به سایت http://mibf.info/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha