اعطای کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه ایلام
کد خبر: 4164145
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

اعطای کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه ایلام

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: این دانشگاه به رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ که دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب کنند، کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

کوخایی زاده

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه ایلام، کریم کوخایی‌زاده، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، دوشنبه ۳۰ مردادماه، اظهار کرد: شرایط اعطای کمک‌هزینه تحصیلی به رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دانشگاه ایلام در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری درج شده است و داوطلبانی که موفق به کسب رتبه اعلامی مطابق دستورالعمل شوند و دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب کنند، می‌توانند ضمن دریافت اطلاعات مربوطه از لینک ttps://www.ilam.ac.ir/news/show/?ihwffzshq از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی افزود: به داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۲ که دارای شرایط موردنظر دانشگاه ایلام باشند، در هر ماه کمک‌هزینه تحصیلی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به مدت ۹ ماه پرداخت می‌شود و حداکثر مدت‌زمان پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی در مقطع کارشناسی ۷ نیمسال تحصیلی است.

کوخایی‌زاده گفت: این دسته از دانشجویان در استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه، واگذاری اینترنت با حجم و پهنای باند بیشتر، اعزام به بازدیدها و اردوهای علمی و فرهنگی و اختصاص وام‌های تحصیلی دانشجویی مطابق مقررات صندوق رفاه دانشجویان در اولویت خواهند بود.

انتهای پیام
captcha