جهاددانشگاهی از بازوان قدرتمند علمی و فرهنگی کشور است
کد خبر: 4160802
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت باایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی از بازوان قدرتمند علمی و فرهنگی کشور است

دبیر ستاد امربه‌‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ایلام، جهاددانشگاهی را یکی از بازوان قدرتمند علمی و فرهنگی کشور خواند و گفت: جهاددانشگاهی هرجا که در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور نیاز بوده، به‌خوبی ورود کرده و حلال بسیاری از مشکلات لاینحل بوده است.

حجت‌الاسلام محمود حاتمی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ایلامحجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود حاتمی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی و دارای مجموعه‌ای متخصص و متعهد است که در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کرده است.

وی با اشاره به خدمات جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی به ایران اسلامی، افزود: جهاددانشگاهی صاحب تولیدات، خدمات و دستاوردهای کم‌نظیری است که در عبور از بسیاری از گردنه‌ها و تحریم‌ها از جمله درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و نانو فناوری به کشور کمک کرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاتمی، خدمات جهاددانشگاهی را موجب رضایت ملت و خشنودی قلب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دانست و بیان کرد: از این مجموعه جوان و انقلابی انتظار می‌رود به روند خدمت‌رسانی خود به کشور همچنان ادامه دهد و به خودکفایی ایران اسلامی در تمامی زمینه‌های تولید و فناوری مدد برساند و در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، تمام ظرفیت خود را برای تحقق این شعار به کار گیرد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ایلام، ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی گفت: از خداوند متعال برای این مجموعه انقلابی و کارکنان آن توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۳
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت حاج آقا حاتمی .انشالله که موفق وپیروز باشید
captcha