معاون وزیر کار: فهم علمی جهاددانشگاهی را به شریک خوب تحقیقاتی تبدیل کرده است
کد خبر: 4160715
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/27

معاون وزیر کار: فهم علمی جهاددانشگاهی را به شریک خوب تحقیقاتی تبدیل کرده است

عسگریان با بیان اینکه فهم جهاددانشگاهی نسبت به محیط اجتماعی بسیار بالاست، گفت: امروز برای به سرانجام رساندن تحقیقات علمی می‌توان برروی ظرفیت‌های ویژه جهاددانشگاهی حساب باز کرد. به نظر من جهاددانشگاهی یکی از شرکای خوب علمی در کشور محسوب می‌شود.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مرتبط با رفاه و تأمین اجتماعی کمک‌کننده وزارت تعاون بوده و نقش و اثرگذاری بی‌بدیلی داشته است.

وی افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از اثرگذاری برخوردار باشد. این نهاد از تجربه بسیار خوبی برخوردار است و به ویژه در حوزه تحقیقات کاربردی و کارشناسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فهم جهاددانشگاهی نسبت به محیط اجتماعی بسیار بالاست، گفت: کارگروه‌هایی که در جهاددانشگاهی فعال هستند، هریک به نوبه خود ارائه‌دهنده راهکار برای رفع چالش‌ها هستند.

عسگریان بیان کرد: همه این ویژگی‌ها سبب شده بتوان برای به سرانجام رساندن تحقیقات علمی و پروژه‌ها برروی ظرفیت‌های ویژه جهاددانشگاهی حساب باز کرد. به نظر من جهاددانشگاهی یکی از شرکای خوب علمی در کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباط میان وزارت تعاون و جهاددانشگاهی خوب و سازنده‌ بوده و این ارتباط تا به امروز حفظ و حتی تقویت هم شده است به طوری که در حوزه‌های تحقیقاتی و عملیاتی که نیازمند مبانی نظری قابل اتکایی بودند با جهاددانشگاهی وارد تعامل می‌شدیم.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در پایان گفت: وزارت تعاون در موضوعاتی مانند رفع فقر و افزایش رفاه اجتماعی با جهاددانشگاهی همکاری‌هایی را آغاز کرده و محصولاتی را سفارش داده‌ یا پروژه‌هایی را به صورت مشترک پیش می‌بریم.  

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha