جهاد‌دانشگاهی به جهاد تبیین و انگیزه‌سازی بپردازد
کد خبر: 4160374
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاد‌دانشگاهی به جهاد تبیین و انگیزه‌سازی بپردازد

امام جمعه اسدیه گفت: جهاددانشگاهی فعالیت‌های بسیاری براساس رفع نیازمندی‌ها انجام می‌دهد که باید برای جوانان انگیزه‌‌سازی کند.

حجت‌الاسلام مصیب خزاعی، امام جمعه اسدیهحجت‌الاسلام مصیب خزاعی، امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی در خصوص پیشرفت‌های جهاددانشگاهی در سال‌های پس از انقلاب، اظهار کرد: این نهاد کارهای فناورانه و طرح‌های جدید و نویی انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب این نهاد در راستای پیشرفت کشور و به ویژه در زمینه شرکت‌های دانش بنیان، ادامه داد: این نهاد با تلاش علمی و جهادی توانسته برخی از نیازهای جمهوری اسلامی  ایران مانند نیاز به زیرساخت‌های فنی، قطعات و پالایشگاه‌ها را رفع کند.

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه این نهاد اگر روال قدیم را ادامه دهد قطعا موفق بوده و مورد نیاز کشور است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک مرکز که همه این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد، باید همین اهداف متعالی را دنبال کند.

خزاعی ادامه داد: همانگونه که از نام این نهاد برمی‌آید، باید تلاش جهادی، انقلابی و دانشگاهی مطابق با علم روز باشد در این نهاد صورت گیرد همانگونه که تاکنون انجام شده و کارهای زیادی در راستای نیازمندی‌های کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این نهاد با ساز و کارش می‌تواند الگوی بسیاری از جوانان باشد، ادامه داد: یکی از بخش‌‌های فعال در جهاد دانشگاهی بحث رسانه است که طی آن محصولات و توانمندی‌ها معرفی و مطرح شده که تاثیر زیادی در پیروزی در جنگ رسانه‌ای دشمن دارد.

امام جمعه اسدیه بیان کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن اکنون فعال است و اگر اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته و جهاد تبیین را به ویژه نسبت به محصولاتی که با فکر و ایده داخلی تولید می‌شود، نادیده بگیریم زمینه پیروزی افکار دشمن را فراهم خواهیم کرد.

خزاعی یادآور شد: قطعا اقدامات جهاددانشگاهی برای جوانان امیدبخش بوده و لازم است با انگیزه سازی کاری کرد تا جوانان بیشتری به این سمت گرایش پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha