نشریه «پیام شهر» قزوین به خواست شورای شهر تعطیل شده است
کد خبر: 4159754
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

نشریه «پیام شهر» قزوین به خواست شورای شهر تعطیل شده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تعطیلی پیام شهر قزوین را خواست شورای اسلامی شهر از شهردار قزوین دانست و گفت: در همین صحن علنی شورا به شهردار تأکید شد که پیام شهر تعطیل شود.

حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، حسین صلح‌جو، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه علنی شورای شهر قزوین، گفت: پیشنهاد می‌شود برای خانواده‌هایی که دارای فرزند اوتیسم هستند یک پارک ویژه این کودکان با وسایل ورزشی ویژه احداث شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور اعضای شورا در مرکز ۱۳۷ شهرداری و رسیدگی به مشکلات آنان، بیان کرد: حضور اعضای شورا در مرکز ۱۳۷ که شنونده مطالبات و سوالات شهروندان است از کارهایی است که می تواند رضایت شهروندان را جلب کند. حدود ۱۲ درصد تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ در خصوص سد معبر است که ضرورت دارد برای ساماندهی این موضوع تدیبر شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه واحد اجراییات شهرداری باید مجهزبه امکانات جدید و تکمیل نیروی انسانی شود، اظهار کرد: برای تجهیز و تکمیل نیروهای رفع سد معبر و تهیه خودرو نیز بایستی اقدام شود.

وی در بخش دیگر از این جلسه تعطیلی پیام شهر را خواست شورای اسلامی شهر از شهردار قزوین دانست و گفت: در همین صحن علنی شورا به شهردار تأکید شد که پیام شهر تعطیل شود.

صلح‌جو با یادآوری اینکه رئیس شورای سیاست‌گذاری پیام شهر رئیس کمیسیون فرهنگی شوراست، تصریح کرد: ۲ سال است که در این زمینه جلسه نگذاشتیم و باید پیگیری کنیم و جلسه بگذاریم و برای این نشریه خط مشی و سیاست‌گذاری تعیین کنیم.

انتهای پیام
captcha