بیانیه جامعه قرآنی شهر اندیشه در محکومیت اهانت به قرآن
کد خبر: 4157545
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

بیانیه جامعه قرآنی شهر اندیشه در محکومیت اهانت به قرآن

جامعه قرآنی شهر اندیشه، هتک حرمت مجدد کشور سوئد به قرآن کریم را طی بیانیه‌ای محکوم کرد.

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

به گزارش ایکنا، دارالقرآن شهید صدرزاده شهر جدید اندیشه و جامعه قرآنی شهر اندیشه در پی هتک حرمت و اهانت مجدد کشور سوئد به قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» (الصف/ ۸)

می‌خواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند و خداوند، تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید.

به راستی نور قرآن هیچ‌گاه در دل‌های بشری کم نشده و این قبیل اقدامات مذبوحانه که با چراغ‌سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان را در پی خواهد داشت.

جامعه قرآنی شهر اندیشه، ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم، همگام با جهان اسلام، هرگونه تعرض به کتاب مقدس مسلمانان جهان و نیز مجوز صدور چنین اقداماتی را تحمل نمی‌کند، چراکه توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی و توهین به انسانیت و همه ارزش‌های الهی‌ است و جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت و از همه آزاداندیشان، مؤمنان و موحدان و یکتاپرستان عالم دعوت می‌کند در برابر این اقدام وقیح ضددینی سکوت نکنند، آنها روزی تورات و انجیل را تحریف کردند و اکنون چون امکان تحریف قرآن نیست آن را آتش می‌زنند.

بر امت اسلامی واجب است، ضمن پاسداشت حرمت قرآن کریم و توجه بیش از پیش به مفاهیم این معجزه الهی و نسخه نجات بخش بشری، زمینه هرچه بیشتر زیست قرآنی را فراهم آورند.

دارالقرآن شهید صدرزاده

قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهر اندیشه».

همچنین در خبر دیگری از دارالقرآن شهید صدرزاده شهر جدید اندیشه آمده است؛ در پی محکومیت هتک حرکت ساحت قرآن، «پویش من قرآن را دوست دارم» ویژه خردسالان راه‌اندازی شده است. کودکان می‌توانند عکس خود با مصحف شریف را از طریق ایتا به شماره 09363540884 ارسال کنند. عکس‌های ارسالی در کانال دارالقرآن شهید صدرزاده در ایتا بارگذاری می‌شود.  

یادآور می‌شود، ساختمان دارالقرآن الکریم شهید مصطفی صدرزاده شهر جدید اندیشه، اواخر بهمن‌ ۱۴۰۰ افتتاح شد. این دارالقرآن در مسجد جامع امام علی‌(ع)، فاز ۳ شهر جدید اندیشه قرار دارد.

همچنین پایگاه اینترنتی این دارالقرآن به نشانی https://dqsadrzadeh.ir است. 

انتهای پیام
captcha