دوره تخصصی مبلغان بومی و مستقر استان کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4154194
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹

دوره تخصصی مبلغان بومی و مستقر استان کرمانشاه برگزار می‌شود

دوره تخصصی یک روزه مبلغان بومی و مستقر در بقاع متبرکه کرمانشاه در محل دانشکده علوم قرآنی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام میرزایی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره تخصصی مبلغان بومی و مستقر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این دوره تخصصی یک روزه امروز از ساعت ۹ صبح در محل دانشکده علوم قرآنی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تخصصی، افزود: ارتقاء علمی همچنین بالا بردن مهارت‌های ارتباطی به منظور ترویج و نشر معارف اهل‌بیت(ع) و سبک زندگی قرآنی و اسلامی با رویکرد آموزش نکات کلیدی در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی از جمله این اهداف است.

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: موضوعاتی که در ذیل این دوره آموزشی قرار دارد شامل اخلاق کاربردی و ... است که مباحث آن توسط اساتید مجرب ارائه می‌شود و در پایان دوره، گواهی پایانی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان به مبلغین حاضر در دوره اعطا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان به نقش مبلعین در ترویج فرهنگ وقف اشاره و آن را مهم ارزیابی کرد و گفت: در برنامه‌های مختلف فرهنگی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، مبلغین بازوان مهمی هستند که نقشی مهم در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف دارند، به این ترتیب به منظور ارتقاء سطح علمی مبلغین بومی و مستقر در بقاع متبرکه این دوره آموزشی تخصصی تدارک دیده شده و برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha