مشارکت ۷ میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در نکا
کد خبر: 4151561
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

مشارکت ۷ میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در نکا

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا از کمک بیش از ۷ میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماه‌ اول سال خبر داد.

رمضان حسینی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، رمضان حسینی، رئیس کمیته امداد امام نکا، با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ خانوار در شهرستان نکا تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: ۳۶۰۰ نفر از حامیان شهرستان نکا از ۵۴۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت کردند.

وی افزود: در ۳ ماهه ۱۴۰۲ حامیان عزیز و بزرگوار مبلغ ۷،۳۰۷،۶۱۴،۱۴۴ ریال به حساب مستقیم فرزندان ایتام و خانواده‌های طرح محسنین به صورت نقدی و کالا معیشتی واریز و اهدا کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۲٪ رشد داشته است.

حسینی تصریح کرد: خیران عزیز درصورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس  ekram.emdad.ir اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد نکا با بیان اینکه خیران، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل بخش‌های مختلف ازجمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده‌گذاری، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و...  می‌شود که پس از تحویل به کمیته امداد در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha