برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه ازدواج در کردستان
کد خبر: 4149692
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه ازدواج در کردستان

سرپرست امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: نزدیک به ۶۰ ویژه‌برنامه ازدواج با همکاری مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرستان‌های تابعه استان در کردستان برگزار می‌شود.

مجید آوج، سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان

مجید آوج، سرپرست امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان، گفت: هر ساله از 30 خردادماه سالروز گرامیداشت ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تا چهارم تیرماه در تقویم رسمی کشورمان با عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه از سوی معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود، افزود: برپایی جشن‌های ازدواج با عنوان «جشن وصال» در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، تولید محتوای رسانه‌ای در زمینه ازدواج و انتشار در فضای مجازی از جمله این برنامه‌هاست.

سرپرست امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به برگزاری نزدیک به 60 برنامه مختلف در سطح استان طی هفته ازدواج بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های این هفته تأکید کرد و گفت: با همکاری و حمایت صدا و سیمای مرکز کردستان و رسانه‌های گروهی استان تلاش خواهیم کرد تا پوشش برنامه‌ها به بهترین شیوه ممکن صورت گیرد.  

وی افزود: برپایی تور گردشگری روانشناسی، سخنرانی کارشناسان و امامان جمعه در خصوص ازدواج آسان و پایدار در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری نشست‌های تخصصی ازدواج با حضور کارشناسان و جوانان، برگزاری سمینار تخصصی ازدواج، برگزاری جلسات رایگان مشاوره ازدواج با همکاری مراکز مشاوره در سطح استان، برپایی کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج ویژه جوانان و زوج‌های جوان و افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده را از جمله برنامه‌هایی اجرایی معاونت امور جوانان در این هفته است.

آوج به تقویم و روزشمار هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار، ازدواج؛ حس خوب زندگی، ساده بود؛ شیرین ماند، سخت بگیری؛ سخت می‌گذرد، ازدواج؛ مسیر آرامش و خوشبختی، آموزش؛ مشاوره، زندگی آگاهانه از اسامی روز شمار این هفته است.

وی در پایان به شعار هفته ازدواج اشاره کرد و یادآور شد: شعار محوری هفته ازدواج 1402 با عنوان «ازدواج آسان و آسمانی» بوده است که امیدواریم این امر اولویت جوانان برای تشکیل زندگی شود.

انتهای پیام
captcha