نسخه جدید نرم‌افزار «صحیفه فاطمیه» منتشر شد + دانلود
کد خبر: 4149388
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

نسخه جدید نرم‌افزار «صحیفه فاطمیه» منتشر شد + دانلود

‌نرم‌افزار اندرویدی «صحیفه فاطمیه» با اصلاح تغییراتی و افزودن زبان‌های انگلیسی و عربی به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت منتشر شد.

به گزارش ایکنا، معمولا هرگاه صحبت از دعا به میان می‌آید، بیشتر به موضوع اظهار حاجت یا حوائجی خاص به درگاه خداوند به منظور برآورده شدن آن‌ها توجه می‌شود و گویی همین بُعد از دعا برای دعاکننده کفایت می‌کند. با نگاهی به متن دعا‌های موجود از ائمه اطهار، آنچه به روشنی به آن توجه شده، قرب به پروردگار متعال و دریافت ارزاق معنوی است.

از سویی دغدغه‌های اجتماعی و رسیدگی به مشکلات دیگران نیز از دیگر نکات مهمی است که درباره دعا در اقوال ائمه به آن توجه شده است. در این راستا ادعیه و نماز‌های حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان منبعی غنی می‌تواند مورد رجوع قرار گیرد.

ادبیات ویژه، کم‌حجم بودن در عین جامعیت و گره‌گشا بودن از ویژگی‌های ممتاز ادعیه این وجود نورانی است؛ لذا بانوان برای تأمین توجه خود به خداوند در لابه‌لای مشغله‌هایشان و مردان برای تقویت توان اجتماعی‌شان نیازمند چنین فرهنگ غنی‌ای هستند.

برهمین اساس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت با این انگیزه اقدام به جمع‌آوری ادعیه و نماز‌های حضرت زهرا(س) در یک برنامه نرم‌افزاری در قالب اندروید با عنوان «صحیفه فاطمیه» کرده‌اند.

نسخه جدید نرم‌افزار اندرویدی «صحیفه فاطمیه» منتشر شد + دانلود

نسخه جدید نرم‌افزار اندرویدی «صحیفه فاطمیه» منتشر شد + دانلود

 

برنامه صحیفه فاطمیه بر اساس کتاب صحیفه فاطمیه تدوین شده است که مشتمل بر ادعیه، نماز‌ها و حرز‌های حضرت صدّیقه طاهره(س) است. این برنامه در بخش‌های مقدمه، ادعیه ایام هفته و ماه، تعقیبات نماز‌های یومیه، ادعیه در حوائج، ادعیه عمومی، نماز‌های حضرت صدیقه طاهره‌(س)، حدیث شریف کساء، خاتمه، خطبه فدکیه و بخش ویژه اهمیت دعا تقسیم‌بندی شده است.

برای دریافت مستقیم این نرم‌افزار به نشانی http://www.ololelm.ir/media/sahifehfatemieh-App/sahifehfatemieh.apk مراجعه شود.

انتهای پیام
captcha