برپایی سفره عقد در بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان
کد خبر: 4148655
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
به‌مناسبت روز ازدواج

برپایی سفره عقد در بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه در هفته ازدواج سفره عقد رایگان در جوار بقعه شاهزاده حسین(ع) پیش‌بینی شده است، گفت: در این راستا زوج‌هایی که می‌خواهند در این هفته پیوند خود را شروع کنند می‌توانند با حضور در این بقعه متبرکه از این سفره عقد استفاده کنند.

سفره عقد در امامزادهامیر مهدوی، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان گفت: همزمان با اول ذی‌الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج برنامه‌های مختلفی در سطح بقاع متبرکه استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: 35 مبلغ بومی و اعزامی در بقاع متبرکه به سخنرانی و اجرای برنامه خواهند پرداخت؛ در همین راستا مبلغان و مبلغه‌های بومی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج، پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی، مشاوره، ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی در بقاع حضور خواهند یافت.

مهدوی با بیان اینکه اداره‌کل اوقاف همدان، ۱۲۰ واحد مسکونی در شهرستان همدان و هشت واحد مسکونی را در شهرستان ملایر به‌صورت استیجاری در اختیار زوج‌های جوان قرار داده است، گفت: در هفته ازدواج سفره عقد رایگان در جوار بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان پیش‌بینی شده است که در این راستا زوج‌هایی که می‌خواهند در این هفته پیوند خود را شروع کنند می‌توانند با حضور در این بقعه متبرکه از این سفره عقد استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha