عزم جزم بنیاد شهید ایلام برای فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 4147869
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

عزم جزم بنیاد شهید ایلام برای فعالیت‌های قرآنی

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: با سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدید انجام گرفته و فرآیندهایی که از سال گذشته تعریف شده است، عزممان را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جزم‌تر از پیش کرده‌ایم.

کرم‌اله رشیدپور، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان با بیان این مطلب اظهار کرد: اکثر قریب به اتفاق فعالیت‌های بنیاد شهید دارای پیوست فرهنگی است و ما در این نهاد علاوه بر خدمات فرهنگی که به خانواده ایثارگران ارائه می‌کنیم خودمان هم در عرصه فرهنگی مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «فرض بنیاد شهید، فرض حیات انقلاب است»، سرلوحه فعالیت‌های بنیاد شهید است، افزود: علاوه بر کارهایی که خودمان در عرصه فرهنگی به‌ویژه فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهیم مطالبه‌گر جدی ترویج این فرهنگ توسط دستگاه‌هایی اجرایی استان هستیم.

رشیدپور تصریح کرد: بر اساس قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص یک درصد بودجه خود به امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند که به صورت مجدانه پیگیر و خواهان تحقق آن توسط دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

وی با بیان اینکه بالاترین مقام اجرایی استان، یعنی استاندار، رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و بنیاد شهید دبیر آن است، گفت: تایید بودجه حوزه ایثار و شهادت دستگاه‌های اجرایی توسط دیوان محاسبات منوط به تایید آن توسط بنیاد شهید است.

انتهای پیام
captcha