فعالان و خادمان حوزه ازدواج در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4146949
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

فعالان و خادمان حوزه ازدواج در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای از فراخوان انتخاب فعالان و خادمان حوزه ازدواج خبر داد.

ازدواج جوانان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای از فراخوان انتخاب فعالان و خادمان حوزه ازدواج خبر داد.

در این اطلاعیه تأکید شده است، با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته ازدواج در استان، فعالان و خادمان حوزه ازدواج انتخاب، معرفی و تجلیل خواهند شد که این افراد در سه حوزه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

این سه حوزه شامل «افراد تأثیرگذار جامعه» اعم از «دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با امر ازدواج» و «زوجین موفق، دارای ويژگی‌های بارز و الگوساز» است.

افراد تأثيرگذار جامعه شامل خیران اهداکننده جهیزیه، خیران مسکن‌ساز و اهداکننده مسکن استیجاری، اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران و واسطین ازدواج است؛ همچنین زوج دانشجو، زوج ورزشکار، همسر شهید، آزاده، جانباز (قطع نخاع، شیمیایی و...)، زوج روستایی و عشایری فرهیخته، زوجین گروه‌های خاص مانند زوجین معلول و... ، زوج كارگر موفق، زوج قرآنی موفق، زوج نخبه موفق و زوج طلبه موفق در حوزه زوجین موفق، دارای ويژگی‌های بارز و الگوساز شناسایی و تجلیل خواهند شد.

مهلت ارسال مستندات 25 خردادماه 1402 است و افراد علاقه‌مند می‌توانند ضمن تکمیل فرم ثبت‌نام، مستندات خود را در قالب CD به نشانی شهرکرد، خیابان کاشانی، نبش خیابان ورزش و رجایی، چهار راه وکلا، معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان، کدپستی 8815834789 ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 03833340730 تماس بگیرند. زمان ارسال مستندات تمدید نخواهد شد.

برای دریافت فرم ثبت‌نام اینجا را کلیک کنید. 

انتهای پیام
captcha