اعلام جزئیات اختتامیه چهاردهمین مسابقات قرآن «بهار در بهار»
کد خبر: 4141754
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

اعلام جزئیات اختتامیه چهاردهمین مسابقات قرآن «بهار در بهار»

دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اعلام جزئیات اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» گفت: این مسابقات با حضور ۲۲۴ متسابق خانم و آقا دوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با ایکنا، مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران با عنوان بهار در بهار با حضور ۲۲۴ متسابق خانم و آقا دوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نزدیک به ۱۱ هزار نفر از کارکنان و همسران کارکنان و فرزندان صنعت گاز در دوره مقدماتی مسابقات قرآن این صنعت به رقابت پرداختند که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است و در نهایت صد نفر از بانوان و ۱۲۴ نفر از آقایان قرآنی منتخب از تمامی استان‌ها در چهاردهمین مسابقات قرآن و نهج ابلاغه برای کسب رتبه‌های برتر ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ سه جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه برگزار می‌شود.

کبیری ادامه داد: داوری این دوره از مسابقات بر عهده اساتید و داوران ملی و بین‌المللی خواهد بود که در قسمت آقایان امیر آقایی در بخش حسن حفظ، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش لحن، سیداحمد میریان در بخش وقف و ابتدا و سیداحمد مقیمی در رشته صوت به قضاوت خواهند پرداخت. در بخش بانوان هم اساتید خانم‌ ازجمله سمیه حاجعلی در بخش لحن، رحیمی‌فرد در بخش صوت، حوریه عقبایی وقف و ابتدا، مریم تقی‌زاده در بخش حسن حفظ و محبوبه کاتب در بخش تجوید در خدمتشان خواهیم بود.

دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: این مراسم با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران و مدیران استانی و همچنین استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در این استان برگزار خواهد شد و با معرفی و تجلیل از نفرات و شرکت‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام
captcha