ورود قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه برای توسعه و آبادانی مناطق محروم
کد خبر: 4139829
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

ورود قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه برای توسعه و آبادانی مناطق محروم

فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ورود این قرارگاه برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در مناطق محروم و مرزی خبر داد.

بازدید مسئولان سپاه از مناطق محرومبه گزارش ایکنا، به نقل از قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن زاده، فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی قرارگاه شهید ناصری در خراسان جنوبی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی برای توسعه و آبادانی کشور بویژه در مناطق محروم و مرزی در ۱۰ عرصه از جمله آبرسانی، ساخت جاده روستایی، مسکن، اشتغال، امنیت غذایی و حاشیه نشینی ورود پیدا کرده است.

وی افزود: قرار است در مدت حداکثر سه سال، ۲۷ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور ساخته شود که سهم خراسان جنوبی ۴۰۰ کیلومتر با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان است که احتمال دارد با در جلسات برنامه ریزی و در صورت نیاز ایتن میزان افزایش یابد.

فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شروع جهاد آبرسانی در روستا‌های خراسان جنوبی توسط قرارگاه شهید ناصری از اردیبهشت سال گذشته اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال؛ ۵۶ روستای استان توسط این قرارگاه آبرسانی شود.

حسن زاده همچنین به جهاد آبرسانی در کشور و خراسان‌جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از آبرسانی در خراسان جنوبی بر عهده قرارگاه شهید ناصری است که سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه شده و با توجه به حجم بالای طرح‌ها امسال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha