واگذاری سهام به معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان
کد خبر: 4138040
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
نجف‌پور کردی خبر داد:

واگذاری سهام به معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در پیامی بیان کرد: به منظور اجابت مطالبه 12 ساله معلمان طرح ارزش مالکانه اجرایی و سهام شرکت‌های تابعه مؤسسه به معلمان عضو صندوق طی اردیبهشت جاری واگذار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، حمیدرضا نجف‌پور کردی، مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت هفته معلم پیامی به شرح زیر صادر کردند.

 «بسم الله الرحمن الرحیم

معلم امانت‌دار نسلی است که تمام مقدرات یک کشور به آن نسل سپرده می‌شود. امام خمینی(ره)

هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری فرصتی مغتنم و ارزشمند است تا خاضعانه مراتب قدردانی خود را نثار عزیزانی کنیم که سفیر راستی و درستی و مروج اندیشه‌های ناب الهی و داعیه‌دار علم محوری، عقلانیت، بصیرت و معنویت هستند.

یقیناً معلمان عزیز در تربیت و تعالی و پیشرفت هر جامعه به‌ویژه ایران اسلامی نقش بی‌بدیل دارند و از همین منظر است که حضرت امام خمینی(ره)، مأموریت معلمان را هم‌تراز رسالت انبیاء تبیین فرموده‌اند. از این رو است که معلم نقش انبیایی جامعه را به عهده دارد و به‌مثابه شمع عمل می‌کند و به محیط و کشور نورانیت می‌بخشد.

بدون شک فرهنگیان محترم عضو مؤسسه صندوق ذخیره، بزرگترین و گرانمایه‌ترین سرمایه مؤسسه هستند که با پس‌انداز تدریجی سرمایه‌های خود در طول دوران خدمت، نهال صندوق را آبیاری کردند و این نهال امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و انتظار فرهنگیان عضو صندوق این است که از ثمرات این نهاد اقتصادی در دوره بازنشستگی بهره‌مند شوند.

در این راستا ضمن برنامه‌ریزی مبتنی بر عقلانیت سازمانی، تلاش‌های مجاهدانه‌ای طی یک سال گذشته جهت تحقق اهداف راهبردی و خواسته فرهنگیان عضو صندوق صورت پذیرفته تا اتفاق بزرگی به منظور اجابت مطالبه 12 ساله آنان رخ دهد و طرح ارزش مالکانه اجرایی و سهام شرکت‌های تابعه مؤسسه به معلمان عضو صندوق طی اردیبهشت جاری واگذار می‌شود.

اجرای این طرح بزرگ نوید بخش عمل به وعده‌های تیم مدیریتی جدید و مسئولان دولت انقلابی در موسسه است و امیدواریم برکات و حسنات این طرح عظیم به تدریج نصیب فرهنگیان محترم عضو صندوق و خانواده‌های گرانقدر ایشان شود.

این مجموعه بیش از پیش نیازمند عنایت و توجهات حضرت حق و عنایات معصومین(ع) و شهدا است و امیدوارم با تأسی از منویات امام خامنه‌ای که همواره بر توجه به معیشت معلمان تأکید فرموده‌اند، همچون سربازی به‌مثابه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به این قشر انبیایی جامعه خدمات عالمانه و صادقانه و خالصانه ارائه دهیم؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام
captcha